Lemppari musiikkivideosi

Aloittaja medelin, maaliskuu 24, 2005, 11:18:17

« edellinen - seuraava »

puska

LainaaOnko liikkuvat kuvat DVD:llä kaikki musiikkivideot, kun oon ostamassa sitä?

Paitsi ei tietenkään jumalaa eikä pahempi toistaan, koska ne ovat ilmestyneet vasta tämän dvd:n ilmestymisen jälkeen :o
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

neliojuuri

Kyllä paras mun mielestä on Silti onnellinen. Se on vaan niin tykki. Myös Ei yhtään todistajaa kuuluu mun lemppareihin. Ja sitten se ufo video, jossa kaikki ihmiset kattelee taivaalle ja välissä näytetään ufo tietoutta. Oisko se Paha asia. En oo ihan varma. En oo kyllä pitkään aikaan katellu mitään Apulannan videoita, mutta nyt iski innostus kun tätä keskustelua luin. Pitää varmaan tässä rynnätä kirjastoon lainaamaan, kun en itse mitään video julkaisuja omista.
on sillä väliä nyt ainoastaan. mitä kulman takaa tulee vastaan. olen todella jossain. joka päivä pelkkä muodollisuus. vaiko sitten uusi mahdollisuus.

HIPP´O

hmm..no vaikea sanoa.0010 on kai se paras.
olen naru sinun kaulalla,olen terä sinun ranteella

_tukkajumala_

aivan mahtava on tuo jumala sit tuo kans käännä se pois pistää ainakin mut ajattelemaan ja pahempi toistaan on kans ihan ok mut tost mitä kuuluu en oikee pidä liian sekava tai jotain mut kyl on kaikki tosi hyvii  :P
kiitos isosikolle siitä että antoi minun kuunella apista kuusivuotiaana ja se oli muuten tuo piiskaa biisi

Tepi84

Reunallat... ne hassut naamat on just hyvä  ;D Se video saa jotenkin hyvälle tuulelle... vaikka biisi ei nyt niin ilonen olekka :( Mut video on kyllä hauska ;D
Haza haza

Howling

No siis Odotus ilman muuta. Kaunis pätkä ja vielä se kummituskuva siellä parantaa. Ja sitten Ei yhtään todistajaa. Se on hupaisa kun se puhuu siinä välissä ^.^
Kuuhut loistaa heleästi
Kuollut ajaa keveästi,
Etkös kultani pelkää?

Tiijuli

Mitä vaan se on NIIN suloinen ;)
Turvallista matkaa helvettiin.

Tipuli

Lupasit mulle ikuisen loppuun asti kestävän rakkauden
Mitään saanut en kuitenkaan
Pelkän ikävän ja tuskan vaan
Suhun luotin sua rakastin
Olin hullu sen huomasin....

Hemi

Hallaa on tosi kova  8-)
Ei yhtään todistajaa on kans aika kova pakkaus.
Ja sitten vielä Mitä vaan on tosi hyvä.
Käännä se pois on jotenkin pelottava ja ahdistava  :-X
Rikkirepäisty valokuva lattialla
Veri suutelee rannetta valkeaa
Eilen perhonen löytyi kuolleena meidän lattialta
Ensilumi satoi tytön kasvoille

Dilduska

Lainaa
Käännä se pois on jotenkin pelottava ja ahdistava  :-X

mutta siksi se onkin yksi parhaista miun mielestä. se on ihan mieletön...

ja soitten toi Pahemb on aika kova... en oikee tiijä miks, se vaa kolahtaa.. ja Piiskan video on hieno...
Plaah...

mummo

Kyllä se niin taitaa olla että Hallaa vie.
Tai Mitä vaan.
EYTkin on ihan tajuton.

BTW, Aivan kamala toi uus Vaurioiden video >:-------o
They don't have meetings about rainows.

Poikkihuilisti

Mun suosikkivideo on Jumalan video! Se on vaan niin upee! Itse on kiva istua bussissa ja kuunnella kyseistä biisiä  :D

Yoshi

LainaaItse on kiva istua bussissa ja kuunnella kyseistä biisiä  :D
No äläpä, niin on! : D

löpö

Varmaan mitä vaan. Se on hauska. Mut siis musta ne kaikki on tosi hyvii mut se vauriot on aika outo. Mitäs juttuja siinä EYT:ssä on sensuroitu? :D

blind_eye

LainaaMitäs juttuja siinä EYT:ssä on sensuroitu? :D
Onko siinä jotain sensuroitu?
En mä huomannut.:D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.