paras biisi...

Aloittaja hande^, joulukuu 22, 2003, 04:45:32

« edellinen - seuraava »

piupau_muovia

siis et ole nukkunut? okei.. mä luulin, et joku herää tuohon aikaan...huh. säikäytit mut

Noidanmetsästäjä

jooh...ei pysty heräilee tollaseen aikaan. mut nyt oon taas hereillä! stana et oon pirtee immeinen  8)
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

tiinah :)

Vasten mun kasvojani!
Soi tälläkin hetkellä taustalla!!!!!!!!!!

hyppis

ei pysty sanomaan vaan yhtä... mutta jos on pakko niin muistijäljet

piksi

Tällä hetkellä Tunnit. Ihan älyttömän kova. Enklanninkielisenä ei ihan niin kova.
The cloud is closing in my shade
The one that follows you just won't go away

joni

paras piisit?
ilona,ihmemaa,jyvät,perhosia masussa,hallaa,

Tounakka

Tällähetkellä Viattomuus. En mä tiiä, että mikä siinä iskee, mutta iskeepähän ja kovaa.

puska

Mulla on jotenkin Apulannan kuuntelu jäänyt viimeaikoina aika vähälle. Pitää välillä kuunnella jotain muutakin kun tässä nyt on ollu aiak pitkään semmonen vaihe että suurin osa kuulemastani on ollut Apista.

Mutta 001 on nyt IN.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Apulannan ehdottomasti paras biisi on Pahempi toistaan ja Mitä kuuluui!!!

Iinaa

Mullakin on niitä aika monia, mutta ilonasta tulee muistoja.  ;) Ja muita on sitte: tuhka ja veri, itkeväthän enkelitkin, odotus... yms. :) <3 Että tällasta. :)
Lupasit Mulle ikuisen, Loppuun asti kestävän rakkauden.

irmeli

Niitä on hirveesti,mut kyllä parhaimia mun mielestä on Odotus,Maailmanpyörä,hippo,faarao ja tulva.

iinuu

tätä on jo aika moneen kertaan kysytty, mutta väliäkö tuolla. :D hömm. yksi biisi.. tää on vikee, mutta laitetaan nyt vaikka, että tuhka ja veri. se kolahti kun kuulin ja kolahtaa edelleen. muut ovat tietty yhtä hyviä, mutta ku yksi kerran piti nimetä. XD ^^
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

Masquerade(Guest)

öö...en mä tiedä..... ::)
Apiksilla on nii kauheesti hyvii biisejä.....:)
mutta rakkain biisi mulle on ehkäpä "Päivästä toiseen",kun siit tulee ihan ensirakkaus mieleen... ;D

Tounakka

No tähänaikaan ihmiselämääni iskee parhaiten luultavasti Usko, ehkäkin juuri tuon 'Usbi'-vedon takia. Siinä on jotain sellasta särmää, jonka huomasin vasta näihin aikoihin. Samaan aikaan kaunis, että rock. Sanat on vähän sellaset erottuvat, kun menevät välillä vähän progesti. Mutta kaikinpuolin loistava kipale sekin.

Scum

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.