paras biisi...

Aloittaja hande^, joulukuu 22, 2003, 04:45:32

« edellinen - seuraava »

sokuri

tällä hetkel paras biisi on ehdottomasti Karman laina ku se on  nii sulonen;D

Sarppi

Faarao taitaa olla mun lemppari biisi, ainakin tällä hetkellä. Odotus ja Lihaviide tulevat hyvinä kakkosina.

Faarao taitaa olla lempibiisini, koska siinä on hienot sanat ja muutenkin sen on jotain sellaista mitä muut biisit eivät ole.
Elämme vaikeita aikoja ystäväiseni.

minna92

Mielestäni se Jumala on hyvä. :)
Perustelut on kai ne et se vaan on hyvä ja ne sanat on mukavat :)

dai_19xx

Apulannalla on monta hyvää biisiä. Vaikea sanoa parasta.
Viime aikoina on tultu kuunneltua hieman enemmän Paska meininki (ässä hihassa) kappaletta.
Monta niitä kuitenkin on ja monta biisiä mistä valita se paras joten vaikea sanoa.

You are fuckin emo!

Tepi84

Top 3

1. Syöpä
2. Liikaa
3. Nimensä alle

:)
Haza haza

blind_eye

Mun tän hetken top 3 on:

1. jumala
2. 0010
3. kaivo
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

TheParanoid

Ei se meidän vika ole että täällä hommat kusee. Mulla on ainakin housut ihan kuivat.
- Marko Annala, Mokoma

noki

Äääh, nyt tää on vaikee, mulla on niitä todella paljon, mutta eniten iskee jumala, pahempi toistaan ja teit meistä kauniin. (:

Perusteluja en nyt osaa kunnolla sanoa, mutta ne on niitä ekoja biisejä mitä apsuilta kuulin.  8-)

mummo

*Nimeä yksi biisi, ilman perusteluja*

Ei Tänään
They don't have meetings about rainows.

Dilduska

^Yhdyn mummoon.
Ei Tänään on ihana!
Plaah...

Aluqer

Hallaa peltipurkissa <>3

vastaus_kaikkeen

Kaikkihan ne on vallan loistavia, mutta kyllä kalamiehen toveri on ylitse muiden. Se vaan kuulostaa juuri siltä miltä ajoittain pään sisällä tuntuu :D

Poikkihuilisti

Minun suosikkibiisini on joko Ylijäämävalumaa, Paska meininki (ässä hihassa), tai Odotus-live versio!
Osaan perustella vain tuota Odotusta. Biisi piristää päivääni ja Toni laulaa tunteella koko kappaleen ajan. Tulee melkein kyyneleet silmiin kun kuulen tämän kappaleen. :'(
Tonilla on tosi ihana ääni ja sen huomaa etenkin Odotuksessa :D

Hemi

Nooh.. Pakko sanoa että Hemi. Se on sellanen hauska ja siihen liittyy hyviä muistoja  ;)
Rikkirepäisty valokuva lattialla
Veri suutelee rannetta valkeaa
Eilen perhonen löytyi kuolleena meidän lattialta
Ensilumi satoi tytön kasvoille

JekSu

voivoi, tämä on vaikeaa : )
ensiksi kun ajattelen mieleen tulee Reunalla (vai Reunallat? en ole varma kummin se on), mutta heti sen jälkeen tulee päähän monen monia muitakin kappaleita. muutamia mainitakseni sanon Armo, Kusen tulta, Viivakoodit ja Teit meistä kauniin. <3
eij, ei minulla ole sellaista aivan parasta kappaletta, mutta jos joku on silti pakolla valittava, sanoisin Armo. =)<3
Tule viereen taas mennään nukkumaan hyvää yötä suudellaan
Tule viereen taas ja näytä et mä kelpaan kanssas jotain olla saan

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.