ei-niin-hyvä kappale?? :)

Aloittaja emmy, huhtikuu 28, 2003, 05:13:06

« edellinen - seuraava »

emmy

kaikki aina kyselee parasta kappaletta ja parasta levyä ja parasta kaikkee... Nyt minä kysyn että mikä kappale on mielestänne huonoin apulannalta? Tai oikeastaan ei voi sanoa huono, koska ei niillä huonoja kappaleita ookkaan  ;) elikkäs mainitkaa vähiten pidetty kappale  :D tajuukohan tätä nyt kukaan...?
kaikki hyvät asiat ovat muovia

amniinba

totta, ei niillä oo kyl montaa huonoo kappaletta mut nevermind the cowboys... on aika pitkäveteinen ja outo. tosin onhan siinäkin se tunnelma....? mut kyllä sitäkin kuuntelee.

Aapsu

Miten sä voit herjata Nevermind the cowboysia, amniinba? Siinähän on nokkahuilusoolo ja kaikki...

Mun mielestä huonoimmat kappaleet löytyvät Attackilta ja Plastikilta. Niitä molempia levyjä vaivaa se, että biisit ovat liian siloisia. Tosin vähän eri tavalla, mutta kuitenkin.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

amniinba

niin ja kalja pullojen kilinää taustalla... outoa mutta silti apulantaa!

emmy

en mäkään tykkää niin paljon Attacin kappaleista, mutta mitä ihmettä!!! mun mielestä plastikilta löytyy kaikki parhaat!  :D
kaikki hyvät asiat ovat muovia

piupau_muovia

tuota......kelpaanhan rakkaani?onhan se hirmu söpö se tonin ääni siinä,mutta se levy ei kuulu parhaimmisto apulantaan.sitä ei voi ottaa tosissaan....

vik

Ilona?, Hetki.

Kelpaanhan, rakkaani Attackin versiona sekä Turvallista matkaa helvettiin.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


salzaliini*

reunalla ja onttosydän ei oikeen iske... :(

rautalintu

Mitä vaan. Muutenkin mielestäni Kolme-levyllä on huonoimmat biisit, tosin siltä löytyy myös paras
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Snake

kymmenen ylöspäin ei oikee lähe....
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

JenniThaApisFAni

joo toi kymmenen ylös päin ei oikee iske muhunkaan... ja onhan niitä muitaki jotka ei oikeen kolahda muhun... :-/
mut hyviä kappaleita löytyy sit sitäkin enemmän:)
joo taas mä selitän jotain ihan omaa mistä kukaan muu ei varmaan tajuu mitään....mut ei se haittaa!!!
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

jimi91

 :) ;) :D ;D >:( :( :o 8) ??? ::) :P :-[ :-X :-/ :-* :'(
huonoin biisi on nevermind cowboy... tai miten se ny kirjotetaa mut se ei oikei iske mua
täällä puhuu albert järvinen jimi mene heti kotiin

minerva


*tuuli*

huonoin? argh! sitä pitää miettiä ku mä pyrin aina jokaisesta maailman kpl:sta löytämään jotain hyvä... hmm... en tietty oo kuullu kaikkia biisejä, mutta oisko se vajanaisin biisi sitte...  varmaan  ;Dmennään eläintarhaan ;D, ainaki lyriikallisesti ja kaikki sen kuulleet tietää varmaan miks... tai sit toinen aika huono on  ::)aurinkoon... ::) lähinnä melodisesti, ei niis sanoissa mitään...

viel noihin teijän; musta nevermind the cowboys here´s the real russians on, niinku varmaan muidenki mielestä, tehty puhtaalla huumorilla ja se pitää näissä "kritiikeissä" ottaa huomioon... kaunis ja suloinen kappale, muutenkin.  :-*

ilona on vähän tylsä, mutta se on tehty tunteella!  ;)

ja sit 10 ylöspäin... aika ralli... mut jollain fiiliksellä ihan kiva.  :-*

visted

Ilona? sekä Sellainen tyttö(aah...) ovat kappaleita joita ei voi sietää.
minä olen pullaa!



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.