ei-niin-hyvä kappale?? :)

Aloittaja emmy, huhtikuu 28, 2003, 05:13:06

« edellinen - seuraava »

Lerppa

En kyllä menis sanomaan että niillä mitään huonoja on...
Mutta kappaleet mitä en valitsisi esim. keikalle on kyllä Valokuva, Kymmenen Ylöspäin ja Jyvät... Valokuva juonen puutten takia, ja noissa kahessa on taas vähän liian jankkaava kertosäe vaikka kappaleena onkin hyvä, että joo... Sanoisinpa samaa kuin Tuukkakkin eli "Kaikki musiikki on jollain tapaa hyvää!" :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Lumpeenkukka

No jaah.. :D mitähän tohon nyt sanois..Jospa vaikkasta Irroitetaan käsi..On mulle pikkasen liian vaikee selkonen..(taidan olla vähän yksinkertanen..) ;) "Po-po-po-po-poistuisitko mun elämästäni.." No jooh,ei taas liittyny.. :D
>>Enemmän kuin jaksaa,ikinä kantaa.Saa,kun vaan ottaa ja pyytää,oivaltaa<<

*tuuli*

Lerppa ja Tuukka on ihan oikeessa. ei mikään musiikki voi olla huonoa, sillä eihän kukaan halua tehdä saatika esittää huonoa musiikkia. Ja yleensä huono musiikki ei saa levytys oikeutta. (oon mä sit tosikko...=)
Kyl keikoilki joku 10 ylöspäin tyylinen kpl vois vilahtaa. tai semmonen "menobiisi" kuitennii... mut ei se kyl kovin hyvä keikkakpl oo...

Sade

Juuh. Ilona? ja sitten Mä haluun vaan rakastaa. :P Ei iske.
Jos tiedät salaisuuden, kuiskaa se minun korvaan. Tiedäthän sä voit luotta, mä en tee sulle pahaa.

Hanna

No ...silti onnellinen (kuvaa äärimmäisen hyvin sunnuntaiaamun fiilareita,joista en tykkää,joten siksi en tykkää kuunnella tätä)
Reunallat(ainoo kappale josta en tykkää ees livenä)
Turvallista matkaa helvettiin ja Onttosydän (mut livenä tosi hikinen!)

Tosi en omista kaikkia singlejä joten kaikkii b-puolii en ole ees kuullu. Mut b-puolet on yleensä kaikkein parhaimpia!

Helina_82

Mun mielestä "Hiekka" kuuluu niihin ei-niin-hyvien joukkoon. En tiiä mikä siitä tekee sellaisen, joku siinä vaan mättää. Aika jännä juttu, koska mun ystävät jotka ei erityisemmin pidä Apulannan musiikista yleensä, ovat ihastuneet just Hiekkaan, ja itse taas tykkään suunnilleen kaikista muista mahdollisista. :)

jouhu

Nyt laitoit pahan...Nyt kyllä pitää ruveta ihan miettimään mikä olis huoniun kuulemani biisi. Se on kyllä totta ettei niillä oo montaa huonoo kappaletta ole, niin kuin amniinba sano.
Mutta muhun ei ehkä iske toi....kymmene ylöspäin. Joka on nyt parikin kertaa mainittu täällä. En mä tiedä mikä siinä ei iske silleen. Aijemmin melkein inhosin sitä, mutta nytten, kun oon kunnellu muutaman kerran, niin kyllä siihen tottuu.  

sanna

joo mistä on tullu maanantain sanat...???biisin sanat ei oikee iske ku on vähä yks toikkonen biisi!!!muuten ihan saat*nan hyvä bändi!!!hieno pojat suuresta saavutuksesta!!!

Maikki.

nevermind the cowboys on mustakin vähän vähemmän
hyvä, ei niitä huonoja kyllä paljon oo :) ..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

LazziH

Miten joku voi sanoa että ilona olisi muka huno? no joo, jokaisella oikeus omaan mielipiteeseensä. Mun mielestä heinola10 oli kokonaan aika surkea.

LazziH

DARN!
Olisiko huono mitään...?  ;D

rautalintu

Eikä! Heinola 10 on paras! Miksi sanotaan että makuasioista ei voi kiistellä? Niistähän juuri voi ja pitääkin.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

Katos maku asioista ei voi kiistellä sulla vaan on huono maku  ;)
mulla on joku asenne ongelma tota kolmoselta löytyvää kalamiehen toveria kohtaan, tai sitten mä oon kuunnellu sitä liian vähän enkä oo ymmärtäny mitä elämää suurenpaa se sisältää  :)
 Ja jos cd:stä puhutaan ni mun mielestä plastik on loistava... tai ainakin tervetuloa, turvallista matkaa helvettiin, maailmanpyörä ja tyhjää ikkunassa on loistavia, muita on kuullu vähän liikaa...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Kalamiehen Toverihan on loistava!!! Ettäs kehtaat! Koirasi Emman nimeen!!!!
Ja tosiaan, mistäs sitä sitten kiisteltäis jos ei makuasioista!!! Kukan väristä vai!!!
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Ja Lerppa taas käynyt lievässä pöhnässä ;D riehumassa täällä... Ai ai Sanna... Ja mun armas piskini ei liity tänne mitenkään :)
Onhan se ihan jees se kalamiehen kamu... kuuntelin eilen joten listataan nyt sitten "huonoksi"  (ei tän näin vaikeeta pitäis olla...) hmm... Veritahrat ei toimi hirveen hyvin... ???
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.