paras apulannan kappale??

Aloittaja nancy_spungen, heinäkuu 20, 2004, 07:21:31

« edellinen - seuraava »

nancy_spungen

nii... mikä/mitkä on apiksen paras/parhaat kappale(et)
miusta paras on "poistuisitko mun elämästäni" sitte tulee"..silti onnellinen" ja sit o"ilona" siin oli3 parasta!!
ensimmäiset asiat ensiksi!!

jouhu

Yhtä parasta ei pysty sanomaan, kun hyviä biisejä on niin paljon.
Mutta läheisimmät biisit minulle ovat ainakin odotus ja mitä vaan.

vik

Eniten olen tainnut tykätä Amerikasta, Unenkansasta ja 006:sta. Todella paljonhan noita on ja jotain selkeää kärkeä on ihan mahdoton nimetä. Helpompaa olisi listata ne joista ei tykkää, tosin niin on taidettu tehdäkin jossain threadissa jo.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


puska

Ei pysty sanomaan yhtä..
Mutta Kaksoishuiput putoaa aina.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Joo fanina toi on vaikee kysymys ::)ja helpompaa olisi nimetä ne "ei niin hyvät"...Ehkä eniten soitetuimpia on 006,004,ihmemaa,Ei tänään,noidanmetsästäjä,Muistijäljet,Tuhka ja veri,Aamen,Jenna,001,Mato...Ei vitsi kyllä toi lista vois vaan jatkuu ja jatkuu :)

Mut laitanpa nyt ne ei niin parhaat jotka on ...silti onnellinen,reunallat,turvallista matkaa helvettiin,irrotetaan käsi. noita en oo kuunnellu varmaan kuin pari kertaa himas ::)Tuotannon runsauteen nähden siis kunnioitettava suoritus :)

Välikommenttina että mulla olikin jo vähä ikävä että minne se vik on kadonnut keksuudestamme ???Kiva et oot takas kuvioissa! 8)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

vik

LainaaVälikommenttina että mulla olikin jo vähä ikävä että minne se vik on kadonnut keksuudestamme ???Kiva et oot takas kuvioissa! 8)

Ai oonko ollut pois? Ei noita huomaa. :D Ei kun joo, varmasti olen ainakin vähemmän ollut paikalla. Kiitos!


Ja jos nyt pitäisi noita vähemmän hyviä mainita tähän samaan, niin sanotaan että Ilona?, Käännä se pois (suurimman osan ajasta), Hetki ja Turvallista matkaa helvettiin. Nuo nyt ainakin.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


taika^^

Mä en kyl tiiä mikä on paras :> niit on nii monii, ehkä unenkansa o paras, en kyl oo varma :>
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

hendu

Mäkään en pysty sanoon yhtä parasta, mut mun mielestä paras keikkabiisi on amerika!! Se rokkaa :)
Temosen pomppubasso

blind_eye

Hm.. Mä pystyn kyl ehkä sanoon yhen biisin joka on yli muiden. Maanantai!  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

may

niitä on niin monia... maanatai on hyvä ja kadutkin..
amerikka ja ilona nyt tämä uusi vasten mun kasvoja ja aamen ;)

KatjaRock

No mulla taas on kai aikas helppoa nimetä se parhain. Teit meistä kauniin. Tietysti heti perässä tulee muitaki AKKM:n loistavia Biisejä mutta se on se kaunein ja suurin.
Time goes on, I wont.

Vilkku


Mulla on sama juttu ku Katjalla, eri biisi tosin. Yleensä vastaan näihin kyselyihin ihan vaan sen biisin nimellä, kun tavallaan koen sen sillai, että ei mun tartte sitä mitenkään perustella, jos biisi vaan iskee kaikkein lujimmin niin sehän on siinä. Mutta jos nyt tällä kertaa jotain muutakin koettaisin. Biisi on Hallaa.

Jos nyt tässä elämäntilanteessa en olisi koskaan kuullut yhtäkään biisiä Lannalta ja kaikki soitettais nyt putkeen, en tiiä olisko Hallaa miten ykkönen, koska sen "parhaimmuutta" mun mielessä lisää ihan selvästi se tunneside mikä siihen liittyy. Eli siinä elämäntilanteessa se oli tosi rakas biisi, mutta on se myös mielestäni ihan vaan biisinä tosi hyvin tehty ja näin.

Kerrankin tuli yli kaks lausetta perusteluja :D
[ -You should see my scars- ]

Maailmanpyörä on minusta ehkä kaikista koskettavin kappale apulannan tuotannossa, vaikka onhan niitä muitakin. Hallaa kertoo ihmisistä yhteisöllisessä mielessä. Nukuttajassa on minun mielestäni kauniit sanat. Kertoo silmittömästä obsessiosta rakkaudessa. Sen kappaleen kuultuani olen alkanut ajatella asioita. Ei sitä oikein pysty kuvaamaan muuten kuin tunteella. Minkälaisia tunteita nämä kappaleet herättävät teissä?

On niin vaikea valita sitä parasta. Koko tuotanto on muutamaa filleriä lukuunottamatta ollut erittäin tasokasta. Kaikista parhaimpia ovat sellaiset kappaleet, joissa on selkeästi pohdittu jotain asiaa.

Lerppa

#13
Paha Hedelmä nousee kaikkien yläpuolelle.
Sen jälkeen tulee sellanen arviolta kymmenen biisin joukko, mitkä on kaikki ehdottomia kakkosia. Näihin kuuluu mm. Ihmemaa, S.S. Kerho ja Mitä Vaan.

LainaaHallaa kertoo ihmisistä yhteisöllisessä mielessä. Nukuttajassa on minun mielestäni kauniit sanat. Kertoo silmittömästä obsessiosta rakkaudessa. Sen kappaleen kuultuani olen alkanut ajatella asioita. Ei sitä oikein pysty kuvaamaan muuten kuin tunteella. Minkälaisia tunteita nämä kappaleet herättävät teissä?
Hallaa on koskettava kipale, jollain tapaa surullinen. Tulee mieleen sellanen loppusyksy/alkutalvi. (pidän syksystä ;))
Nukuttajaa puolestaan tahtoo kuunnella kun on aivan tiltissä valvottuaan aamuun asti... Se biisi rauhottaa mukavasti ja siihen todellakin on hyvä nukahtaa niinkuin nimikin sanoo. Nukuttaja kertoo välittämisestä ja sen takia sitä kai on kiva kuunnellakin, koska tulee olo, että se biisi välittää.
(tulipas sekavasti :D)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Apis_ruulz

sanotaan että tällä hetkellä ehkä maanantai, joskus jos oikein ahistaa niin jostain syystä on pakko laittaa stereot täysille ja huudattaa pirun morsianta.. ::) outoja tapoja minulla..



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.