paras apulannan kappale??

Aloittaja nancy_spungen, heinäkuu 20, 2004, 07:21:31

« edellinen - seuraava »

puska

Ehkä ihan pakko sanoa vielä toinen joka on tosi kurko, nimittän Avaruuden syklissä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

piupau_muovia

se muuten soi aina päässä ja sit ku ei muista sanoja on vaan se papapapapadapapapappapapapapapada...tiditiditiditiiditii.. jeah...ne b puolet sinkuilla on aina parhaita aika useella bändillä, jotka viittii "panostaa" niihin, eikä tunge aina ylijäämiä...maailmanpyörä tuntuu juuri siellä, missä musiikin pitää, elikkäpäs niskavilloissa ja jalkapohjissa..ja raapii senhetkistä elämäntilannetta..sen takia apulanta on niin punk.. se ei kaunistele, lisäile kummallisuuksia..se kertoilee kauniisti kolmella soinulla miten paska sattuu, kun se niskaan tippuu...minä pelekäsin, et ne menettään punk asemansa, mut tää eepee teki paljon...ja hypättiin jo asiasta kolmanteentoista...anteeksi, pahoittelen.

pasi

käännä se pois, aamen, odotus!! vaikea laittaa näitä mihinkään järjestykseen mutta tos on nyt ainakin muutama ;)

maarit_

päivästä toiseen, ilona, mitä vaan, kristalliprinsessa ja vasten mun kasvojani .. siis noi on parhaimmat mut kaikki on tosi TOSI jees kipaleitaa!!

Aapsu

Nyt pukkaa kylla kiperää kysymystä...

Mutta sanotaan että semmosia aika kestosuosikkeja on 005, 0010, Teit meistä kauniin, Ei tänään, Unenkansa ja Valas.

Ja nyt vielä koko Pudota-eepeessä on sitä uutuuden upeutta. Kaikki biisit tuntuu siinä olevan hyviä.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

[tuuli]

LainaaEhkä ihan pakko sanoa vielä toinen joka on tosi kurko, nimittän Avaruuden syklissä.

nyt taitaa vähä lähtee aiheesta, mut toi ''avaruuden syklissä'' alkaa pelottavasti samalla tavalla kuin kirkan ''hetki lyö''. xD
allekirjoittanut

KatjaRock

Time goes on, I wont.

puska

Minä en onneksi (anteeksi jos jotakin loukkaa tämä ilmaus) ole mitään samaa noista kahdesta löytänyt. Pitääpä kyllä tarkistaa asia Kirkaa kuuntelemalla, muuten jää vaivaamaan.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

adalmiina

ei voi määrittää,mut näin yleisesti voi sanoa et vanhat on parhaita varsinki ilona,itkeväthän enkelitkin,päivästä toiseen...ja pitääpä taas mainita että teen angel on hyvä  :) pvc-unelmia on kans yks erityislemppari

[tuuli]

LainaaMinä en onneksi (anteeksi jos jotakin loukkaa tämä ilmaus) ole mitään samaa noista kahdesta löytänyt. Pitääpä kyllä tarkistaa asia Kirkaa kuuntelemalla, muuten jää vaivaamaan.

ne ALKAA täysin samalla tavalla. ei ne muuten ole samanlaisia.
allekirjoittanut

maikki..

niin miullakin kun kuulin ekan kerran avaruuden syklissä niin tuli mieleen toi kirkan hetki lyö. siitä alusta just..

puska

No joo, kieltämättä samaa löytyy näistä kahdesta. On tuo Lantojen komppi onneksi hiukan erilainen:D Ja paljon parempi:D. Mutta ei minulle kyllä tämä olisi ilman teidän huomautusta mieleen edes juolahtanut.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Voi tyhmät kun kerroitte ;D en meinaa oo ennen huomannu  mitään..onahn se aika samanlainen mutta kappaleet ovat kyllä ihan erilaisia,onneksi :)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

joo kyllä avaruuden syklissä on heittämällä parempi kui joku kirka..!  :D

miksköhä sitä ei laitettu hiekka levylle....
allekirjoittanut

punainen

Minusta se on vain hienoa että b-puoli raita on parempi kuin itse sinkkubiisi :) Saa singlehankinnoissa oikeesti myös rahoilleen vastinetta eikä vaan sitä yhtä yleensä jo radiossa loppuun kulunutta biisiä.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.