Tonin(ko) vanha Aku Ankka?

Aloittaja Miikka(Guest), helmikuu 21, 2006, 10:39:12

« edellinen - seuraava »

Miikka(Guest)

No heips kaikille Apulanta - faneille!
Minua alkoi tuossa yhtenä päivänä ihmetyttämään kun kaivelin Aku Ankkoja tuosta pinkasta, niin siellä on Aku - lehti, jossa osoite tarrassa nimenä Toni Wirtanen ja osoitteena Ruuhikoskenkatu Salossa? Voisiko tämä olla juuri Apulannan Tonin vanha Akkari? Lehti on vuodelta 1984.

Ajattelin vain kun tuo nimenä Toni Wirtanen ei liene kovin yleinen?

Suurin kiitoksin Miikka Mikkelistä

Painkiller

Tietääkseni Wirtanen on asunut Salossa. Joten luultavasti on tyypin vanha akkari ;)

puska

Voi hyvinkin olla mahdollista, koska noihin aikoihin kait se Toni on vielä siellä majaillut, pikkanen kun oli :)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

Hetkonen.. Mistä sä sen Tonin akun löysit? Kotoos vai?
Ihan sekaisin..
allekirjoittanut

Miikka(Guest)

LainaaHetkonen.. Mistä sä sen Tonin akun löysit? Kotoos vai?
Ihan sekaisin..

Kyllä, ihan kotona oli muiden Aku Ankkojen seassa..joskus ilmeisesti kirpparilta tarttunut matkaan, nyt vasta kiinnitin huomiota nimilappuun

Miira

Mä pyörtyisin, jos sellaseen törmäisin!

Annikaa

Eikös Toni Wirtanen oo aika yleinen nimi??  :-?
<>3Lupasit mulle<>3

Painkiller

Enpä usko että on ihan kauheen yleinen.

blind_eye

#8
Niin, eikös Toni muuttanut Salosta Heinolaan joskus niihin aikoihin, kun Tonin isä kuoli, joskus -86 paikkeilla. :)
Että hyvinkin mahdollista että sulla on Tonin Aku Ankka-lehti. :p


(Et haluis myydä sitä lehtee  :P)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Miikka(Guest)

LainaaNiin, eikös Toni muuttanut Salosta Heinolaan joskus niihin aikoihin, kun Tonin isä kuoli, joskus -86 paikkeilla. :)
Että hyvinkin mahdollista että sulla on Tonin Aku Ankka-lehti. :p


(Et haluis myydä sitä lehtee  :P)


Kiitoksia tarjouksesta, mutta taidan vielä pitää itselläni  ;) vaikka en mikään ihan himofani Apulannalle olekaan, mutta on mukavaa omistaa palanen suomalaista pop-kulttuuria 8-)

carousel

Väestörekisterin nimipalvelusta selviääpi, että Wirtanen- sukunimisiä miehiä on tällä hetkellä elossa 124kpl.. Ja niistä varmasti aika harva Toni nimisiä... :)

Dilduska

nii, ja jos myisit sen lehden lardelle, niin se varmaan suolisi sitä tarraa niin kauan ettei siitä saisi enää mitään selvää.. tai se nuolisi varmaan sen koko lehden täyteen sumeita kuvia. ;D ;)
Plaah...

blind_eye

Lainaanii, ja jos myisit sen lehden lardelle, niin se varmaan suolisi sitä tarraa niin kauan ettei siitä saisi enää mitään selvää.. tai se nuolisi varmaan sen koko lehden täyteen sumeita kuvia. ;D ;)
No häh :o :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Dilduska

Lainaa
Lainaanii, ja jos myisit sen lehden lardelle, niin se varmaan suolisi sitä tarraa niin kauan ettei siitä saisi enää mitään selvää.. tai se nuolisi varmaan sen koko lehden täyteen sumeita kuvia. ;D ;)
No häh :o :D

Toni on koskettanut sitä.... ::)

vai pistäisiksä sen kehyksiin seinälle...?
Plaah...

miikka

Mitäköhän siitä maksettaisiin? ::)



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.