auttakaa mua..

Aloittaja FaNi89, elokuu 24, 2004, 12:33:01

« edellinen - seuraava »

FaNi89

mä oon ollu apulanta fani jo pitkään.. nyt mä teen tutkielmaa apulannasta( kaikkien aikojen parhaasta bändistä ).. haluisin tietää millaset ihmiset kuuntelee apulantaa. en oo koskaan perehtyny asiaan.. uskon, että varmaan kaikenlaiset, mut jos joku osaa sanoo tarkemmin, ni mä olisin kyllä tosi kiitollinen. sanokaa omia mielipiteitä apulannasta. tekisitte mut tosi iloseks.. kiitos jo etukäteen.. :)

Apis_ruulz

apulantaa kuuntelee nähtävästi kaikki me "hieman" tärähtäneet ;D sanokaa jos olette rakkaat ihmiset kanssani erimieltä ;)

Lerppa

#2
Apista kuuntelee mm. pissikset, jotka tahtoo olla katu-uskottavia, "kovia" ja mahdollisesti "himmeitä anarkisti-punkkareita" (tämmöisten ikä siinä 10-16v) ;D Sitten sitä kuuntelee nämä kaikenikäiset vanhat fanit (oisko suunnilleen 14vuotiaasta ylöspäin), jotka kuuntelevat sitä nimenomaan siksi että pitävät Apulannasta. (suurin osa tältä foorumilta tuntuu olevan tämmöisiä ;) -ja hyvä niin)
Myöskään näitä arviolta 9> vuotiaita pikkupoikia ei saa unohtaa :P

Aika monen Apulannan kuuntelijan musiikkimakuun tuntuu kuuluvan Apiksen lisäksi muu suomirock sekä punkki. Mutta Apulanta ei periaatteessa ole kovinkaan genrettynyt.
Kuten vaikkapa mie en kuuntele mitään muuta suomirokkia kuin Apista, vaan mun musamaku kääntyy hevin puolelle Apulannan jälkeen.

Apulannalla on jonkin sortin tapa iskeä masentuneiden teinityttöjen tajuntaan ja aika monen dikkailu onkin tainnut lähteä juuri tuosta ;) (ei tosin minun, mutta ehkä joidenkin..? ;D ..ehkä)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Apis_ruulz

LainaaApista kuuntelee mm. pissikset, jotka tahtoo olla katu-uskottavia, "kovia" ja mahdollisesti "himmeitä anarkisti-punkkareita" (tämmöisten ikä siinä 10-16v)y

yritätkö jotenkin hahmotella että olisin pissis? no uskon ettet välttämättä tarkoittanut minua.. vaikka ehkä minusta sen kuvan onkin saanut.. tai "masentunut teini-tyttö" sitäkään en ole silloin ollut kun apiksesta olen alkanut diggailemaan myöhemmin sitten elämä hakkasi minut ja nyt olen masenutunut mutta ei siitä sen enempää etten taas poikkea aiheesta
 ;D

Lerppa

#4
Lainaa
yritätkö jotenkin hahmotella että olisin pissis? no uskon ettet välttämättä tarkoittanut minua.. vaikka ehkä minusta sen kuvan onkin saanut.. tai "masentunut teini-tyttö" sitäkään en ole silloin ollut kun apiksesta olen alkanut diggailemaan myöhemmin sitten elämä hakkasi minut ja nyt olen masenutunut mutta ei siitä sen enempää etten taas poikkea aiheesta
;D
Enhän mie nyt sua tarkottanut, tietenkään!
Onneksi täällä foorumilla ei ole koskaan moisia näkynyt ;) en ainakaan muista että olisi.
Enkä tuolla masentuneella teinilläkään sinua tarkoittanut, vaan ihan yleisesti.
Ahh. Elköö ottako henkilökohtasesti mun höpinöitä ;D

*muoks* luin uudestaan tuon mun viestin ja "en tosin minä mutta jotkun..ehkä" kuullosti tosiaan aika pahalta :D Mulla on paha tapa ilmasta kaikki kaks(taikka neljä..)mielisesti.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Joo ahdistuneet teinitytöt taitaa ahmaista aika ison osan  :) itsekin kuulun tähän ryhmään,mutten enää ole ahdistunut kiitos siitä apulannalle :) Enkä nyt tarkoita tällä teini sanalla mitään pissiksiä,sillä pissikset kuuntelee just sitä mikä sattuu oleen pinnalla ja kun tuo vasten mun kasvojani on soinu aika tiuhaan radiossa saatta täl hetkel just ollakin tavallista enemmän pissiskuuntelijoita... :P Eikä saa unohtaa näitä vähän päälle parikymppisiä äijiä joista kaikki ei onneksi riehu päissään festareilla "pahoinpidellen" muita :) ja kyllä keikoilla oon nähny ihan kybällä mukana olevia viisikymppisiä kuten myös seitsemän vuotiaita.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Luulen, että nämä pitkäeloisammat kuuntelijat ovat hieman synkempää kansaa, jotka kuuntelee apulantaa hyvän musiikin takia ja saavat helpotusta ahdistukseen. Esimerkiksi minulla oli kauhee ahdistus kausi meneillään, kun löysin apulannan ja olo helpottui kummasti, kun sain lannoitusta korvilleni ja sielulleni. :) Suuri kiitos siis apulannalle ja heidän musiikilleen.

hendu

Temosen pomppubasso

Apis_ruulz

tähän pissis juttuun vielä lisäten: apulannan ilona? on ollut aina in pissis kipale.. mutta tosiaan apulanta osaa koskettaa vähän kaikenlaista kansaa :D

kuuuuuuuuuuu

juuh... mun mielestä jokainen kuuntelee sellasta musiikkia josta pitää.. :) mä ainaki kuuntelen apista siks ku sillä on sairaan hyvii biisejä ! niin ja sanat ovat hyvät... ;D
Mutta ei mun mielestä oo eritelty et mitä musaa pissa liisat kuuntelee... tai jotain... ;)

hande^

LainaaMutta ei mun mielestä oo eritelty et mitä musaa pissa liisat kuuntelee... tai jotain... ;)

Noh, tästä voidaan olla aika montaa mieltä. Mutta ei siitä sen enempää, turha siitä on alkaa väittelemään... ;)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

FaNi89

kiitos tosi paljo rakkaat ihmiset, että jaksoitte vastata. :) autto paljo! :D kuunnelkaa apulantaa ja pitäkää lippu korkeella!!!

FaNi89

tarviisin vielä teidän apuanne! keksikää joku hyvä iskulause apulannalle!! kiitos jo etukäteen.. kuunteleeko apulantaa oikeesti vaan masentuneet tytöt? apuva.. mä taidan kuulua tähän ryhmään.. kyllä apulanta tietysti piristää, mut on sillä joitaki kappaleita, jotka saa kaikki pahat muistot mieleen..  :'(

Helva

Ei apulantaa kuuntele vaan masentuneet tytöt! Sitäpaitsi kun kuntelee apulantaa niin ei voi olla enää masentunut! Niin ihanan energistä musiikkia se on!  :)

KatjaRock

No onpahan keskustelu :D mie kuuntelen Apulantaa varmaan eniten vanhasta tottumuksesta enkä ole ihan varma siitä, jos kuulisin AL-musiikkia nyt ekaa kertaa että innostuisinko niin paljon ko silloin -96. Edelleen Apulannan AKKM on maailman paras Albumi ja Teit meistä kauniin on paras biisi. :)

Enpä usko että faneja voi laittaa mihinkään lokeroihin tai että tuommosta juttua sinun kannattaa siihen tutkielmaan laittaa.
Time goes on, I wont.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.