pieerkele!:n hidas foorumi

Aloittaja [tuuli], helmikuu 06, 2005, 06:55:41

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

tässäpä vähän valitus viestiä tämän foorumin ylläpitäjälle.  
 
tämä foorumi on välillä todella hidas! ja se on rasittavaa... niin kuin hyvin tiedätte. ( en ymmärrä tietokoneista ja interneteistä mitään muuta kuin sen, miten ne laitetaan päälle ja pois päältä, mutta ) kun tänne on rekisteröitynyt ajan mittaan sairaasti sellaisia ihmisiä, jotka eivät ole koskaan kirjoittaneet tänne yhtäkään viestiä, eivätkä varmaan edes muista että tämmöinen paikka on olemassakaan. uskoisin että jos niitä turhia ihmisiä poistaisi tuolta listasta, ja kaikkia muita turhia viestejä yms yms yms, niin foorumi myös tulisi hiukan NOPEAMMAKSI.
 
toivottavasti asiani meni läpi.
kiitos.  
allekirjoittanut

medelin

hmm. foorumi hitaus saattaa johtua nettiselaimestasi? Täälä ainakin toimii suht nopeasti tämä.

Mutta anteeksi tästä välikommentista :/
Minä tahdon paikkaan auringossa

[tuuli]

eip mitään. ei tää meijän koneellakaan aina toimi hitaasti, mut joskus.. ja se on rasittavaa.. mutku tuolla on oikeesti satoja turhia käyttäjiä jotka eivät ole ikänä kuuna päivänä koskeneetkaan tähän foorumiin, niin miksi heitä pitää siellä säilöä??!
allekirjoittanut

medelin

siinäpä vasta kysymys vailla vastausta.
Minä tahdon paikkaan auringossa

mustapiste

Tuulin kanssa samaa mieltä jäseniä on rekisteröityny ihan tosi paljon ja puoletkaan ei varmaan käy... Hidastaa kyllä varmasti foorumin toimintaa, välillä tämä mun koneella myös tökkii inhottavasti. :C
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

[tuuli]

no siis tännehän on kirjautunu niinku satoja! ja tääl käy tyyliin 20 ;) et sillä mallilla.
allekirjoittanut

[tuuli]

kävimpä tuol tarkistamas tilanteen. jep, 699 jäsentä.
ja sitku siel on aina hiukan sitä sinistä viivaa niiden kohdalla jotka on ees pari viestiä kirjottanu, niin aikas vähän sitä sinistä siel näky. :/ tääl on vaan tää vakiojengi.
allekirjoittanut

raura

Mie kirjauduin ihan äsken.. Jei. Ja aion käydä täällä ja tulla osaksi "vakiojengiä" jos se on mahdollista. No juu. Miullakin on tää välillä aika hidas, mutta meillä on muutenkin tää netti vähän hidas..

[tuuli]

tänne pääsee vakiojengiin kuka vain haluaa!  :)
allekirjoittanut

Painkiller

#9
Mä kans :P

Jei, mähän oonkin jo jopa "jäsen"...heh..*tuulettaa*

Noidanmetsästäjä

Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Painkiller


juGe

Noniin, sain kuin sainkin siirrettyä sivut vihdoin paremmalle ja nopeammalle palvelimelle. Pitäisi siis sivujen ja fooruminkin rullata vähän paremmin.

Jos huomaatte jotain vikoja jossain, niin laittakaa vaikka privaviestiä, niin korjailen.

rauhaa.
juGe

juGe

Noniin, sain kuin sainkin siirrettyä sivut vihdoin paremmalle ja nopeammalle palvelimelle. Pitäisi siis sivujen ja fooruminkin rullata vähän paremmin.

Jos huomaatte jotain vikoja jossain, niin laittakaa vaikka privaviestiä, niin korjailen.

rauhaa.
juGe

juGe

Noniin, sain kuin sainkin siirrettyä sivut vihdoin paremmalle ja nopeammalle palvelimelle. Pitäisi siis sivujen ja fooruminkin rullata vähän paremmin.

Jos huomaatte jotain vikoja jossain, niin laittakaa vaikka privaviestiä, niin korjailen.

rauhaa.
juGe



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.