Eikö ketään ole kotona irkissä?

Aloittaja tam, tammikuu 15, 2003, 07:18:06

« edellinen - seuraava »

tam

Olen nyt käynyt päivittäin #apis ja #apulanta kanavilla, mutta hyvin yksinäistä on ollut :-/. Onkos teillä apiksen irkkaajilla omat törmäämisajat? Vaiko olenko minä jäänyt jostain tiedosta paitsi? Olisi kiva päästä edes kerran kokeilemaan :)

Vilkku


Ite en ainakaan irkkailua harrasta, en tiiä josko täältä kukaan muukaan ? Eli en tiedä onko mitään aikaa milloin varmimmin faneihin törmäisi... Vähän oon saanu sellasen käsityksen, että siellä käy aika paljon ihmisiä, joita aihe sinällään ei kiinnosta. Velipojalleni oon aina välillä naureskellut kun se kanavalla hengailee ihan muuten vaan :)
[ -You should see my scars- ]

juGe

LainaaOlen nyt käynyt päivittäin #apis ja #apulanta kanavilla, mutta hyvin yksinäistä on ollut :-/. Onkos teillä apiksen irkkaajilla omat törmäämisajat? Vaiko olenko minä jäänyt jostain tiedosta paitsi? Olisi kiva päästä edes kerran kokeilemaan :)

Olet luultavasti väärällä serverillä. Tästä johtuen et näe muita/tai ketään kanavalla. Kirjoitapa vaikka ensi kerralla irkkiin mennessäsi kirjoitapa /connect irc.tut.fi . TUon komennon pitäisi ohjata sinut oikealle serverille.

vik

mä en uskalla alkaa irkata, jäisin luultavasti hyvinkin pahasti koukkuun. jo internet-addiktoituminen riittää.  :P
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


tam

Juu,totta. Mä luulen että mulle tekisi pelkkää hyvää tuo riippuvuus. Sais keskittyä ihan muuhun kuin tämän oman pääkopan menoon. :)

medelin

itse olen lähes päivittäin #apulanta -kanavalla. Joskus on hyvin hiljaista, joskus ei  ;D
Minä tahdon paikkaan auringossa

emmi

mä kyllä irkkaan ja aina kun irkissä oon niin oon tuolla #apulanta -kanavalla.
useimmiten siel on kyl aika hiljasta ja jos siel jotkut keskustelee niin ne on ne yhdet vakio keskustelijat  :P
ne jotka tuolla kanavalla hengaa niin luulisi tietävän ketä tarkotan :)
älä tunnusta jos sattuu

medelin

emmi, millä nickillä olet #apulanta kanavalla...? Tule juttelemaan ihmeessä  ;D
Minä tahdon paikkaan auringossa

hande^

Mäki oon alkanu käymään ircissä. Medelinin kanssa juttelinki jo eilen. Minä olen nickillä hande tai hande^ , että tulkaa ihmeessä juttelemaan. :)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Maikki.

miekin yritän taas alkaa irkkaamaan, jos mie nyt älyisin siitä vähän enemmän ;D...
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

hande^

Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Maikki.

#11
mie oon nyt ihan sekasin sen kanssa. Pitääkö miun painaa tuosta connect to serveristä? :-/  ::)

..ja mistä mie pääsen esim tuolle #apulanta kanavalle?
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

hande^

ööö.. Onko sulla meseä? Olis helppo sieltä neuvoo...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Maikki.

#13
juu on mese. maikki@apulanta.net osottella sielä.
Mut mie ehkä' nyt pääsin sinne :D.. ?
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

hande^

Toi sanoo, että sun osotteella ei ole passport tiliä...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.