Eikö ketään ole kotona irkissä?

Aloittaja tam, tammikuu 15, 2003, 07:18:06

« edellinen - seuraava »

Maikki.

'.. I'm sorry for what I did ..' <3

puska

Kohta meikäläinenkin lataa irkin, kunhan tulee se ADSL!!!:):):)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

Jebajee! Sit voidaan sielläki jutskailla. Tapasin siel muuten tosi hienon ihmisen ja kuuntelin sen bändin biisei netissä ja nyt se lupasi lähettää niitten sinkun mulle postissa ku valmistuu!
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Maikki.

oijoi, sori mie aina unohan tuon... se on siis maikki@apulanta.zzn.com ;D Tyhmä mie.

hande^

Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Maikki.

Mutta miulla ei kyllä tuo irkki nyt toimi. :( Se vaan sanoo että disconnected ja jtn. Vaikka mielestäni tein kaiken ihan niinkun eilen..  :-/

KatjaRock

mie olen irkissä aina välilä. nick lallaaa tai sitte lallaa . ja #apulanta -kanavallaki välillä.
Time goes on, I wont.

medelin

Minä tahdon paikkaan auringossa

Painkiller

Minen irkkaa enää koskaan. Käväsin joskus, olisko se kanava nyt sitten ollut #apulanta, niin tyypit potkas mut sieltä pellolle ilman mitään syytä. Pah. Olkoot idiootit.

matonen

irkaatteko quakes vaikos ircnetissä? ite oleilen ainaki quakessa. hitto ku osaiski irkata kunnolla... :-/

KatjaRock

ei mitään kuakeja vaan irkkinettii. :D
Time goes on, I wont.

Painkiller

Lainaaei mitään kuakeja vaan irkkinettii. :D

Samma här.

JM

Onhan tuota irccausta tullut harrastettua jotain 2,5 vuotta. Tuolla Quakenetin #apulanta kanavalla olen nyt pyörinyt jonkun aikaa. Löydyn nickillä Ahma tai Ahma-.

[tuuli]

minulla oli vanhalla koneella ( joka oli tädin mieheltä lainassa ) irkki mutta nyt heppu haki sen pois, ja toi meijän oman 98:n ja siihen ei kait mesejä ja irkkejä oikein latailla.. on niin pien.  :( koitan tähän xp:hen ladata joskus..
allekirjoittanut

matonen

Mä nyt sit siirryin ircnetin puolelle... siellä siis löytää samalla nimellä... ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.