Apulanta fanit kuulolle!!!

Aloittaja *Apulanta*, toukokuu 20, 2002, 07:37:51

« edellinen - seuraava »

*Apulanta*

Äänestetään kaikki apulantaa 100 pisteellä bändexin sivuilla...!!!Älkää antako The Rasmuksen voittaa!!!Menkää osotteeseen:www.mtv3.fi ja sitte sieltä otatta Bände-x jutun sitte sijoitatta apulannalle ainakin 100 pinnaa!!!!!!

KatjaRock

niin, minkä vuoksi? Että saadaan nähdä samat videot taas jälleen kerran.
Time goes on, I wont.

Silja ei kerkee kirjautua

siellä ei ikinä näytetä ku reunallat.ei siinä vikaa kyllä oo mutta...ääh.

Hiltsu

Voisi tosiaan näyttää muitakin videoita.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

no, ne nyt on niitä hommeleita, että pitää näyttää mahollisimman uutta matskua...sama kuin radiossa soitetaan. ne on lähinnä niitä tyyppejä varten, joihin kolahtaa vaan yks biisi/levy, ei koko tuotanto.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Mä olen sitten sellanen, joka tykkää koko tuotannosta, jos jostakin tykkää.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

niinpä, suurin osa tästä porukasta varmaan tykkää koko apiksen tuotannosta.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Tietenkin tykkää, jos Apiksesta oikeasti tykkää.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Vilkku


Nii... Ei sitä silti tarvitse joka ainoasta Apulannan biisistä tykätä vaikka muuten pitäisi todella paljon. Minulla on pari biisiä joista en ollenkaan välitä vaikka noin yleensä ottaen kaikista pidänkin..
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Minullakin on yksi tai kaksi mistä en ainakaan paljon välitä. Niitä en kyllä ole kuunnellutkaan paljon, että voi johtua sitten siitä.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Purppuraviittainen WeLhoTAr

mä tykkään suurimmasta osasta mutta sitten on niitä apulannan biisejä jotka ei ole erityisemmin kolahtanut ikinä.syytä en tiedä...mutta eihän kaikista tarviikaan tykätä  :) silti tämä bändi on se joka on ylivoimainen suosikkini.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

kreisi_greippi

mulla kolahtaa kaikki. ei tietenkään kerralla, voi mennä vuosi, etten kuuntele jotain levyä ollenkaan, mutta fiilikset ratkaisee.
my sweet, sweet rock`n roll

Vilkku


Nimenomaan. Mulla on usein sellaisia putkia, että kuuntelen jotain levyä useita päiviä putkeen. Sitte voi taas mennä pitkiäkin aikoja, ettei tule kuunneltua.
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Samajuttu aina välillä.
Tuossa jo kirjoitinkin, että noita "vihaamiani" kappaleita en ole niin paljon kuunnellut niin voi johtua siitäkin. Minun kuin pitää yleensä kuunnella kaikki ensin pari kertaa, kuin osaan mitään edes sanoa.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

hei, niin mullakin. voin inhota jotain biisiä, mutta jo seuraavalla kuuntelukerralla huomaan pitäväni siitä.
my sweet, sweet rock`n roll



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.