Apulanta fanit kuulolle!!!

Aloittaja *Apulanta*, toukokuu 20, 2002, 07:37:51

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Se on sama juttu leffojen ja monien muiden juttujen kohdalla. Ekalla kerralla ei välttämättä vielä sytytä mutta myöhemmin sitte alkaa pitää.
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Niin. H10 on mulle edelleen aika vieras levy.
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Minä en ole sitä niin kamalasti taas kuunnellut. Tykkään silti.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Ei sitä ole kauheasti tullu kuunneltua. AKKM on aina se ykkösvaihtoehto. Sitten Kolme. Sitten Plastik. Ehjä. Attack ja sitten H10.
Time goes on, I wont.

Hiltsu

AKKM ja Kolme ovat parhaita. AKKM voi olla vähän parempi. Muita en osaa laittaa järjestykseen.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

plastik ja kolme. tällä hetkellä.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

mun mielestä kolme on paras(ainaki tällä hetkellä). niin ja mulla kanssa toi sama juttu et eka kerta ku kuulen jonkun biisin en välttämättä tykkää siitä heti mutku sitä kuuntelee enemmän niin se on lähes suosikkibiisi! :) näin oli esim.amerika-biisin kohdalla.ensin en pitäny mutta enemmän kuunneltuani olikin tosi hyvä!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Minä olen tykännyt koko ajan Amerikasta. Heinola 10 taisi olla sellainen, että en oikein aluksi tykännyt.

KatjaRock

Time goes on, I wont.

KatjaRock

Kaikessa eriskummallisuudessaan.
Time goes on, I wont.

Hiltsu

Minä en sitä muuten pitkään aikaan ole kuullut, kuin menin lainaamaan yhdelle ihmiselle.

kreisi_greippi

amerika on hieno! mutta sitä ei voi kuunnella milloin vaan, en ainakaan minä.

prinsessa^

ei ehkä sovi otsikolle mut onko armolta tullu jo musavideo??!! mitä mieltä te muut ootte tosta armo biisistä?!?
ei kaikki osaa mutta aina voi opetella!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.