Lukeeks Toni,Tuukka & Sipe koskaan näit sivuja?

Aloittaja Silti_Onnellinen, joulukuu 05, 2002, 08:21:49

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

Niin siis saaks ne tietää mitä kaikkee me urpot kirjotellaan?
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Vilkku


No tuskinpa niitä kiinnostaa... Ei kai kukaan nyt varmuudella voi tietää mitä kukakin lukee, mutta on niillä varmasti parempaa tekemistä kuin tämmösiä lukea ;)
[ -You should see my scars- ]

Pirun_morsian


Welhotar

Mäki vähän epäilen mutta mistäs sitä koskaan tietää...:) Onks muuten joku täältä voittanu lippuja sinne Selvinpäin olet POP keikalle?Siis siellä on Apis ja Ronnie Starr.Mä osallistuin kisaan mut en varmaan voita mitään... :'(

salzaliiniKoneV*ttuilee

mä oon kahesti yrittäny voittaa niitä lippuja,en oo onnistunu.
vaikka kylllähän mulla pieni matka tulis oulusta helsinkii...nooh,se o pientä.. :D

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Tekis oikeesti niin hitosti mieli Apiksen keikalle!!En pysy housuissani...*kaksimielistä*  ;)
Nyt tulee joku keikkataukokin ni vielä mun odotus pitkittyy...jos nyt tonne gloriaan en voita lippua.Taas kävin äsken osallistuu.. :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Snake

Ollaan menos sinne pirun morsiammen kaa  :D  :D(tuplajuusto)En malta oottaa...
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

2 + 2 = 5

toni jossain haastiksessa sano, että se joskus käy tsekkailee mitä boardeilla pölistään, liekö tänne eksynyt?

salzaliini...

ois kyllä kiva tietää et käyksne täällä?!
jos niille lähettää vaikka kirjeen,niin lukeeko ne niitä?!

Silti_Onnellinen

oon kans yrittäny sinne glorialle, mut en mä koskaan mitään voita... Ihan perseestä, ku sinne ei voi ostaa lippuja. Nyt pääse seuraavan kerran kattoo Apista vast kesällä...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Kristalliprinsessa

Kylä kai pojat lukee kirjeet jos niitä lähettää, ainaki Sipe on moneen otteeseen sanonu et niitä on mukava lukee. Ja Sipehän pitää kans ihmisten lähettämiä rannenauhoja kädessään kiitollisuudenosoituksena, kuulemma.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

Welhotar

toivottavasti ei tarvi kesään saakka odottaa ku mä en ainakaa kestä! :'( toivottavasti niillä on piakkoin ens vuoden puolella joitain keikkoja...ku en tonne gloriiaan lippuja voittanu. :(

Kristalliprinsessa

Onko muuten kellään mitään tietoo siitä et mitä tapahtuu ens vuonna, siis et onko keikkoja tulossa ja jos on niin suomessa vai ulkomailla? Mä oon ainaki ymmärtäny et Sipe lähtis jouluksi amerikkaan, mut toivottavasti se ei siellä kovin kauan viivy. Ois kyllä kiva mennä taas riehumaan keikoille ja mahdollisimman pian tietenkin.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

Silti_Onnellinen

niinpä... pian.pian.pian. mä en kestä...!  :(
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Niina-Maria

Mun tietääkseen apulanta keikkailee seuraavan kerran vasta festareilla...ikävä kyllä :'(  Niin muuten tervehdys vaan kaikille!Olen uusi "naama" täällä.  :) Täällä näyttää olevan porukka aika vakkaria. Vai kuinka?
Mä haluun lentää aurinkoon...



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.