Lukeeks Toni,Tuukka & Sipe koskaan näit sivuja?

Aloittaja Silti_Onnellinen, joulukuu 05, 2002, 08:21:49

« edellinen - seuraava »

Wanda

Niin kuin kaikki muutkin, joilla ei ole rahaa lähteä. Sitä varten minä menenkin jo hiihtolomalla töihin... ;D Että pääsisi johonkin...
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

Wanda

...Niin ja jos vielä pääsisi lapsosia hoivaan jollekkin leirille... :)
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

Faarao_82

Musta vähän tuntuu kanssa siltä ettei ne lue näit koskaan !!!!
tuskin niit kiinnostaa pascan vertaa mitä me tänne kirjoitetaan..

Mä mielummin kyll juttelen Tonin kanssa kasvotusten keikoilla kuin kirjoitan tänne jotain siin toivossa et se kommentois mulle jotain....

EveliiNa

Mä oon kans tätä jo epäilly jonkin aikaa... Muuten, kuin sellasen "täytettävän sydeemin" saa sinne vakioäijien joukkoo? Mä mailasin sinne webmasteriin jo jonkin aikaa sitte, eikä oo tullu... Et pistää jo hieman epäilyttämään. Toivottavasti ne lukee tän viestin ja ottaa opixeen...no ei. Niitten musa on aivan parasta 4ever, mut tää.......... Tuskin ne lukee....
JOS JOKU SATTUMOISIN TEISTÄ LUKIJOISTA ON TONI, SIPE TAI TUUKKA, NII ANTAKAA MERKKI!!!! (aivoisaa...)

Terqi kaikille aiva hemmetisti!!!

#ilONA#

mie mietin just ihan samaa!!!! ois kyllä ihan hauskaa jos ne joskus kommentois meijän"urpojen" :P !!!!!!!!kommenteja.....ja miten niin ne ei "vaivaudu"!! ne välittä faneistaan...TOIVOTTAVASTI... :) millos sellanen keikka on??? siis miss apis esiintyy?????  kertoisko joku ihana immeinen sen jos vaikka pääsisin sinne vaikka... jos joku ei tajunnu niin tarkotin sitä selvinpäin pop...vai mikä olikaan!!!!! SEE YA ;)

vik

Lainaamillos sellanen keikka on??? siis miss apis esiintyy?????  kertoisko joku ihana immeinen sen jos vaikka pääsisin sinne vaikka... jos joku ei tajunnu niin tarkotin sitä selvinpäin pop...vai mikä olikaan!!!!! SEE YA ;)

jep, ollut ja mennyt. kannattaa varmaan vilkaista noita päivämääriä noissa viesteissä.  ::)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

EveliiNa

Äh....... :P Siis lukeeko noi äijät ees sitä webmasterjuzkaansa koskaa..... Siitä on nyt kolme viikkoo, ku mä lähetin sinne sen "täytettävän sydeemin hakemuksen"...... Toivottavasti ymmärrätte tätä mun ihanaa....omaa......kieltä.........

MÄ ALAN OLLA JO EPÄTOIVONEN!!!!! :'(

Auttakaa mua selviämään tästä........ Eix kukaan tietäis mulle pätevää psykiatria.................................? :-/

-taru

Ite oon ollu joskus nuorempana kallonkutistajalla ja ne määräs vaan masis lääkkeitä..
En enää ikinä puhu ainakaan kallonkutistajalle ku tulee vaan skitso olo :(

Silti_Onnellinen

se vakiokävijöiden jutska on jo vanha juttu..., et ei sinne voi mitään lähetellä..
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Snake

siis mikä tämä "täytettävä sydeemi hakemus" on?En oikeen pysynyt mukana ::)Mites me ni Wappu?
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

En usko, että he täällä käyvät... mutta tontsa käy (ja kirjoittelee) joskus muilla apulanta-boardeilla.... paremmilla sellaisilla ;)
tää on vähän tämmönen "ei välttämättä niin aiheeseen liittyvää"- boardi.... käsittääkseni?
hööhhhööö...

jouhu

Missäkäs hän sitten käy? Onko tietoa? En sillä, että...millään, mutta kiinostaapahan vain.

Lerppa

no tuolla levarin Apis boardilla ainakin käy tuo Toni... :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Ronjaronjanen

Levarin eli levy-yhtiön. Osote on http://www.levy-yhtio.com

puska

mä en ole siellä levy-yhtiön keskustelupalstalla hirveesti käynyt, koska minusta se on jotenkin niin kamalan sekava. tästä saa paljon paremmin selkoa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.