Pudota löi ällikällä

Aloittaja , heinäkuu 20, 2004, 08:48:22

« edellinen - seuraava »

Huomasin kerran kun tulin kesätöiden jälkeen kotiin,
että mun huoneesta kuului musiikkia.
Menin tietysti ketsomaan, ja huomasin äipän laulavan
ja tanssivan vasten mun kasvojani tahtiin..
HYVÄ POJAT, olette ehkä syrjäyttäneet ne äidin iän ikuiset
springsteenit!!!  ;)

vik

muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


punainen

Kun olin mummilla pyysin isääni tuomaan mukanaan mulle kotiin unohtuneen Pudota-ep:n ja isi oli kuunnellu tullessaan sen läpi jopa neljä kertaa! :D ja nykyään se hehkuttaa jos kappale tulee vaik radiosta kuinka hyvää musaa ja kuinka hyvät soundit Apulanta on löytäny.Ei siinä mitään,kiva jos on alkanu vihdoin tykkäämään,mutta meitsii alkaa jo ärsyttää sen kailotus kuinka hyvin soitto pojilla sujuu nykyään.Mulle kun se soitto ja soundi ei oo tärkeintä ollenkaan musiikissa vaan tunne,melodian tai rytmin iskevyys ja lyriikka.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

mirka

No mulla ja mun faijalla on melkein aina ollu melkein sama musiikki maku. Mutta Apulannasta se ei oo vielä innostunut. Ehkä vielä jonain kauniina päivänä sekin tapahtuu.
Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

hendu

Mulla on taas käynyt niin et moni kaveri on ruvennut diggaan apiksesta kun kyseinen levy ilmesty! Hölmöä, et miks vast nyt!
Temosen pomppubasso

Maikki.

Miullakin äippä tykkää varsinkin tästä pudota-ep :stä. Ja yksi toisensa jälkeen kappaleesta erityisesti :>
en nyt tiiä onko se sitten niin kivaa kun se aina rupee laulamaan mukana sitä ..  ::)   :D
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Miun vanhemmat ei oikein ole innostunu apulannasta ollenkaan.  :-/
Äiti kyllä katteli sitä Tonin ohojelmaa, mutta ei...oiekin tunnu olevan innostunu.

blind_eye

Mun äite on aina tykänny apiksesta. Tai ei se ainakaan oo valittanu.
Mun mummo on ihan paras, se aina laulaa Poistuisitko mun elämästäni-biisiä, tosin sillä on vähän omat sanat.. 'Koska sä poistut mun elämästäni..' Meillä on sillon hauskaa.  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

emmi

mä luulen että kyllä munkin äippä tykkää apulannasta ja laulelee aina mukana jos niitten biisi tulee radiosta; mikä on erittäin ärsyttävää, koska ku mä haluisin kuunnella ni ton yhen pitää aina hyräillä ja laulella mukana  >:(
älä tunnusta jos sattuu

mirka

Mun pikkusisko tekee sitä kans koko ajan. Ja kaikkein ärsyttävintä on ku me ollaan autossa ja se hyräilee ja laulaa siellä.
Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

[tuuli]

#10
LainaaMiun vanhemmat ei oikein ole innostunu apulannasta ollenkaan.  :-/
Äiti kyllä katteli sitä Tonin ohojelmaa, mutta ei...oiekin tunnu olevan innostunu.

Sama ongelma.  ;) Mutta eipä mua pahemmin haittaa ettei ne innostu sellasesta musasta. Äiti arvostaa niitä Tonin laudaattureita ;D, mut iskän mielestä Apulanta on kauheeta meteliä.

Pudota on helvetin hyvä levy! Ostin sen just!
allekirjoittanut

jouhu

Niin. :) Ei tarvii ainakaan kärsiä siitä, että laulaa tai hyräilee mukana. ;) Paitsi kyllä miun pikkusisko joskus laulaa/hyräilee käännä se pois biisii. ;D

[tuuli]

#12
LainaaNiin. :) Ei tarvii ainakaan kärsiä siitä, että laulaa tai hyräilee mukana. ;) Paitsi kyllä miun pikkusisko joskus laulaa/hyräilee käännä se pois biisii. ;D

Mulla ei sisarukset kiinnostu. Isoveli kuunteli eilen radioo mun kanssa ja sit alko 'Vasten mun kasvojani'.
''Kylläpäs alkoi agressiivisesti'', se totes kun se kitara-alkusoitto alko. Mut sit Wirtanen rupes laulaan. ''Oho, onko tää Apulanta? No siihen se agressiivisuus loppu ku Toni Wirtanen rupee määkimään.''

Huoh...... ;)
allekirjoittanut

blind_eye

Lainaamä luulen että kyllä munkin äippä tykkää apulannasta ja laulelee aina mukana jos niitten biisi tulee radiosta; mikä on erittäin ärsyttävää, koska ku mä haluisin kuunnella ni ton yhen pitää aina hyräillä ja laulella mukana  >:(

Mun veli tekee ihan samaa. Koko ajan. Välillä siihen menee kunnolla hermo. Se laulaa viä nii kovaa et mä en kuule mitää.. Ja sit se viä rummuttelee koko ajan.. Että seki osaa ollä ärsyttävä!  >:(
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

puska

Hoho, meidän perheessä sitä vihataan. Ei ne ymmärrä ei.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.