Foorumi tekee kuolemaa?!

Aloittaja Niina-Maria, heinäkuu 28, 2003, 02:50:04

« edellinen - seuraava »

Niina-Maria

Niin eli täällä foorumilla on pitkään ollut havaittavissa jonkin näköistä hiljais eloa. Mistähän moinen voisi johtua? Eikö Apulannasta keksitä/ jakseta keksiä keskustelun aiheita? Vai eikö ihmisiä muuten kiinnosta tulla tänne foorumille kirjotteleen? Eihän tänne edes viitsi laittaa uutta keskustelua pystyyn, kun sekin kuolee heti pois, koska kukaan ei kommentoisi sitä.

Tämä oli vain hätähuuto, että ruvetaanpas tekemään elämää tänne foorumille! Eiköhän myös Juge halua tänne vähän elämää?!
Mä haluun lentää aurinkoon...

juGe

#1
Kyllä tämä foorumi tästä heräilee taas uudestaan eloon kunhan koulut alkaa. Tiedän sen monen vuoden kokemuksella, että kesällä on aina hiljaista. ;) Ihan tervettähän se on, että kesällä ollaan ulkona eikä vain surffailla netissä. :)


Vilkku


Joo, täytyy sanoa kyllä kans pari vuotta tätä seuranneena että kyllähän se aina piristyy koulujen myötä. Nyt on niin hyvät säät että porukka on biitsillä :)

Mä ite luen kaikki uudet viestit joka päivä, parikin kertaa mahdollisesti, ja kirjottelen sen verran ku jaksan, mutta usein jää pelkkään lukemiseen kun työt on vieny kaikki mehut :/ Mut sepä helpottaa kans nyt pikkuhiljaa kun hommat vähenee ja syyskuun alussa loppuu kokonaan. Sitte oon täälläki taas täyspäivänen riesa ;)
[ -You should see my scars- ]

rautalintu

Mutta mikä olisikaan parempi taikka mukavampi tapa viettää kesää kuin täällä keskustellessa aikansa viettäminen. Siis kesällähän on kuuma ja inhottavaa.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Silti_Onnellinen

juu...kesällä on kuumaa ja inhottavaa ja talvella taas kylmää ja inhottavaa. Mikään ei oo koskaan hyvin. :)
mä oon täysin eri mieltä.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Niina-Maria

Juu, kyllä mä sen tiedän että foorumit hiljenee näin kesällä, mutta tämä foorumi on ollut musta jo pidemmän aikaa aika hiljanen. :(
No katotaan sitten syksyllä jos jotain eloa olisi...
Mä haluun lentää aurinkoon...

salzaliini*

mä ajattelin kans et tää johtu vaa kesästä.. kyllä se tästä vielä iloksi muuttuu! :D

KatjaRock

Minä olen ainaki niin laiska, etten jaksa lukea näitä. Shoot me, oh shoot me. (:
Time goes on, I wont.

Vilkku


Noh, Katja, nyt reippautta. *potkii takamukselle* ;)
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Emminä, sattuu niskaan niin. :D Puss.
Time goes on, I wont.

JenniThaApisFAni

mä olen lueskellu aika paljon kyllä näitä täällä kesänki aikana mutta en vaan oo jaksanu kommentoida takasin mitään...ei mulla kyl oo ollu mitää kiireitä että ei se siitä johdu, mutta en vaan jaksa kirjotella mitään...
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

Silti_Onnellinen

kuolema vaanii nurkan takana.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

puska

houkutelkaapas tänne ihmiset todellakin lisää jengiä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Ronjaronjanen

Mä en kyllä välttämättä haluaisi tänne hirveästi lisää ihmisiä. Tällä hetkellä on oikeastaan aika sopivasti keskustelua.

jouhu

No, mustakin täällä on ihan tarpeeks tyyppejä, mutta tietenkin uudet tuttavuudet ovat tervetulleita.  :D



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.