Foorumi tekee kuolemaa?!

Aloittaja Niina-Maria, heinäkuu 28, 2003, 02:50:04

« edellinen - seuraava »

jouhu

Niinpä, aika ihanahan tuo on. Vaikka tuo vitsi taitaa olla jo aika vanha..(?) Ei sillä, ihan toimivahan tuo. Tosiaan, saako tuota itelleenkin ottaa ja miten (jos onnistuu ja saapi?) Älkää ottako sitä pois..ainakaan vähään aikaan!!  

blindii(Guest)

Heiii jokuu? Jugee? :D
Oikeesti haluan ton itelleni. Ko toi EipäWissii-juttu on aika kiva ko keksittiin se Tonin kanssa sillon kerran. :D<3

[tuuli]

Laittakaa JuGe:lle ihan personal viesti niin se tajuaa.  :P
Tytöt, alotetaanko joku hauska aihe, ja ruetaan kiivaasti keskustelemaan siitä niin ehkä me saadaan se vanha jengi takasi.  ;D
allekirjoittanut

jouhu

Juu, olishan tuo mukavvoo, jos tänne sais enempi elämää. Mutta ne, jotka oli täällä pari (?) vuotta sitten aktiivisesti, niin ovat kai jumittuneet tuonne Levarin puolelle tai sitten kiinnostus lopahtanut...Mikä olisi meidän porkkana? Hehheh...

Tokya

meitin porkkana on rauhallinen maalais idylli *selostaa kuinka tärkeää on että ollaan kiintee porukka*

joo-o ehkä olis vaan syytä mainostaa kaikille jotka vähänkin apulannasta pitävät.

[tuuli]

Meijän täytyy vaan näyttää että me ollaan parempia, ja sit kaikki tulee tänne.  ;D Tosin mä en kyllä halua tänne kaikkia...
allekirjoittanut

[tuuli]

Hei mä oon taas Killer member!!!  :D Ihanaa!!!
allekirjoittanut

Lerppa

Yay! Hyvä Tuuli! ;D
Itse en taida ihan vielä olla kun olen melko laiskasti kirjoitellut viime aikoina lukuunottamatta viime aikoja. ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

LainaaYay! Hyvä Tuuli! ;D
Itse en taida ihan vielä olla kun olen melko laiskasti kirjoitellut viime aikoina lukuunottamatta viime aikoja. ;)
Nojoo Lerppa on sulla tyylii 50 viestiä vähemmä ku mulla, että... ;)
PRKL JOUHU, sulla menee kohta kolmetonnia rikki, ootsä aika KING!  :D
allekirjoittanut

Tokya

hirvee ku tuntuu että kirjottelen tänne hirmu vähän. Mutta harvemmin mulla mtn viisasta asiaa onkaan :D

Painkiller

Oho, kymmenen ihmistä paikalla samaan aikaan. Wou :o

Tokya

täällä tosiaan on nykyään paljon kerralla ihmisiä o..o

jouhu

Lainaa[quote
Nojoo Lerppa on sulla tyylii 50 viestiä vähemmä ku mulla, että... ;)
PRKL JOUHU, sulla menee kohta kolmetonnia rikki, ootsä aika KING!  :D[/quote]

Tottakai! Miulla ei oo elämään, niin tuun tänne kirjottelee jotain epämäärästä, niin siitähän se tuloo.
Nyt viimeaikoina olen minäkin huomannu, että ihmiset on jotenkin vilkastunut. Kun tulee tänne, niin on tullut jo monta uutta viestii. Joku aika sitten, kun kävi niin saatto olla ettei pariin päivään ollu tullu mitään.

Lerppa

Niiinpä. Täällä on tyypit saanu hiukan niskasta kiinni. :D Hirveän pitkä aika on siitä kun viimeksi oli näin "vilkkaana" tämä foorumi..
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.