Hui kun ihan pelottaa !! IIK

Aloittaja Kytkin, heinäkuu 07, 2002, 01:11:49

« edellinen - seuraava »

kreisi_greippi

niinhän se on. minä menen aina nukkumaan joskus 12 aikaan, mutta nukahdan vasta joskus kolmen maissa. kun sitten aina löytyy jotain uutta kivaa tekemistä.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Minäkin nyt olen yrittänyt yhdeksi viimeistään mennä. Eilen meni vähän pidempään. Taisin nukahtaa vasta neljältä tai viideltä.
Tekemistä löytyy aina öisin.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Kytkin

Minullakin ollut mennyt viikko aikamoista valvomista, ja toisaalta myöhään nukkumista. Kun löysin mukavaa seuraa ja itselleni "pikkusiskon" yhdestä keskustelufoorumista (näin hienosti sanottuna) niin aina olen yöllä ollut sättimässä  :-*
eilen menin 05:30 nukkumaan, ja tänään heräsin 16:30
*hih*

Purppuraviittainen WeLhoTAr

mä nukahan siinä yhden maissa yleensä ja herään yhdeltä..:) 12 tuntia putkeen...
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Mut revitään ylös jo joskus yhdeltätoista.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Vilkku

Minulla soi herätyskello viideltä. Tänä aamuna ennen kuutta lähdin polkemaan pyörällä. Nukkumaan menen yleensä yhdentoista maissa.
[ -You should see my scars- ]

kreisi_greippi

huhhuh.  :P
kesällähän nukutaan...

kauhiaa..mulle ei tollaset aikataulut sopis..

kreisi_greippi

uskotteko te, etta ihminen voi olla oikeesti KAUNIS?
kun minun mielestani ei, kauneus on jotakin puhdasta, mita ihminen ei koskaan ole.
niinku auringonlasku tai joku kappale. semmonen riipaisevan kaunis, etta tekee melkein kipeeta kuulla/nahda jotain sellaista.
hm. en oikein osaa selittaa mita ajan takaa.

Hiltsu

Oikeasti kaunis. Enpä tiedä mitä kaunis on. Kaikille se on tavallaan niin eri asia. Vaikea jotenkin kuvailla tai selittää.
En tiedä uskonko. Kaikki voidaan ainakin yrittää tehdä kauniiksi, mutta...
Joku saa selvää?

Vilkku

Oikeasti voi olla kaunis. Vähän aikaa sitten istuin ulkona odottamassa minulle rakasta ihmistä. Kello oli jo paljon, oli vähän viileä. Nähdessäni hänet seisomassa tien toisella puolella ainoa ajatukseni joka täytti koko mielen ja tukahdutti hengityksen ja lamaannutti aivotoiminnan oli --VOIKO MAAILMASSA OLLA MITÄÄN NOIN KAUNISTA?--

Ei varmasti voi.
[ -You should see my scars- ]

pisti muuten miettimään toi kauneus systeemi...kauneuttahan voi olla monenlaista.pienetkin asiat on kauniita.

kreisi_greippi

yleensä ne pienet hetket on niitä kauniita.

apisgirlie

apisgirlie

salzaliini

tuo kaunis on aika pelottava sana. se on vähän niinku rakkaus. pelottavia molemmat.

kauniista puheenollen,mitä järkeä on pitää kaunus kilpailuja?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.