Teehän pieni palvelus.

Aloittaja KatjaRock, elokuu 04, 2002, 04:42:08

« edellinen - seuraava »

KatjaRock

http://unessa.net/radiomafia/

Käykää mussukat allekirjottamassa tuo vetoomus. Vallan pelottaa.
Time goes on, I wont.

vik

uutta hittikanavaa vaan!

itse en henk.koht. radiota kuuntele kuin ehkä kerran/2kk, joten en kamalasti menetä, mutta kyllä tämä rankasti sylettää.

muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

keijukainen

mimmottinen vetoomus on kyseessä?? ???
ku yritin sitä avata eikä kyllä toiminu mullakaan... :-/

Vilkku

Vetoomus etteivät lopettaisi Mafiaa... Tai siis uudistaisi, niinhän ne sanovat. Mua vaan pelottaa aina tollaset uudet jutut. Varsinkin, kun Mafia on oikeestaan ainoa radiokanava jota kuuntelen. Jos siitä tehdään joku uusi hittikanava niin siihen loppuu minun radionkuunteluni. :-/
[ -You should see my scars- ]

vik

minäkin kävin nyt nimeni laittamassa.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Hiltsu

Tuo osoite nyt toimiikin. Pitäisi vissiin sitten nimi siihen laittaa. En vielä ole oikein varma tuosta.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Purppuraviittainen WeLhoTAr

juujuu,menen laittamaan heti kun kerkeän.mafia on ainoo kanava jota voi kuunnella!!!lopettaisivat vaikka junttikanava novan tai shakirakanava kiss äf ämin.... >:(
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

-luay-

*mur*
Nova on hieno kanava...
Ei ihan lemppari, mutta soittaa muksaa musaa yöaikaan... :)
Itse Putkiradiota kuuntelen (lahtelaiset tuon varmaan tietääpi) mutta oikeastaan kaikki kavanat kuuntelussa usein... :)
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

Niina (Niina-Maria)

Jeps, putkiradio tiedetään ;)...minen kyllä siitä kovin pidä! Mafian lopettaminen on kyllä ihan tyhmä juttu... :-/

Wanda

Mafia on ainoa oikea kanava. Kiss Fm on surkea, sieltä ei tule oikeastaan mitään. Pelottaa vaan tollanen, että tulee jokin uusi Shakira kanava siitäkin. Ite kuuntelisin ihan mieluusti pelkkää suomalaista rokkia. Kuten Apis ja CMX. >:(
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Noh,ainakin tän aamun "uus mafia" oli melkein täysin samanlainen kuin vanhakin joten turha pelko pois. :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku

Joo, kyllähän toi aika lailla samalta kuulosti ku Mafia... Tosin ehkä paha mennä sanomaan ku ekana päivänä kuuntelin ehkä tunnin mutta silti 8) Mutta en mä silti tosta uudistuksesta tykkää, nimikin muuttui niin hirmuisen ärsyttäväksi.

Mutta sekin on varmaan tottumiskysymys. Väittävät, että kaikkeen tottuu..
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Eikä totu. Mie en ole vieläkään tottunu siihen, että olen mie. Mie ite. No way!  :P

Radio X vai Radiox vai Radio äks vai Radio äx?
Kyllähän tuosta nimestäki jo kuulee, että kuuntelijakuntaa laajennetaan. Eikö Mafia kuitenki ollu jo ennenki suosituin radiokanava?
Jatkuuko Leila ja Annukka?

Hulluja ohjelman nimiä. 'sataprossaa'  ;D Eikä. Noh, jokainen tyylillään. Yhdyn Vilkkuun, ts. mielipiteeseen, ei se ainkaan pienellä kuuntelumäärällä paljon ole muuttunu. Aika näyttää.

:) Ollaan ilosia kaikki.  
Time goes on, I wont.

Niina (Niina-Maria)

Juu, kyllä Leila ja Annukka jatkuu!! Onneksi, ne on niin hupaisia tätejä!  ;D

-luay-

*yhtyy edelliseen*
Hassua viihdettä...!! :)
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.