kaverit ongelmana...

Aloittaja Mare, tammikuu 15, 2003, 09:03:45

« edellinen - seuraava »

Mare

onx kenelläkään muulla apulanta-fanilla tätä ongelmaa...siis..että sä oot ihan hulluna apulantaan, mut sun kaverit ei taas tykkää siitä yhtään?....paitsi yks kaverini pitää jopa yhdestä kappaleesta...vastatkaa jos teil on edes tämän tapainen ongelma...!!
Ei saa jättää yhtään todistajaa...ei edes minua...

Kristalliprinsessa

Mun kaverit ei pahemmin diggaile al:llää, mutta ei se ole mulle mikään ongelma. Ei mulla ole mitään suurempaa halua käännyttää ihmisiä oman musiikkimakuni puolelle, eikä mua haittaa jos muut kuuntelee jotain aivan muuta, kuin mitä itse kuuntelen.

Eivätkä mun kaverit sitä mitenkään paheksu että kuuntelen Apulantaa, tai jotain muuta josta he eivät itse pidä. En mä nyt vaan jaksa antaa tollasten asioitten tulla mun ja muitten ihmisten väliin.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

vik

mulla on noinniinkuin irl tasan yksi kaveri ja sen mielestä Apulanta on oksettavaa teinimusiikkia jne.  ;D mutta eihän tosta mitään ongelmia tule, ei meidän tarvitse kuunnella yhdessä Apulantaa tai edes puhua siitä kamalasti. kyllä me silti siitäkin jutellaan, Olemme Kypsiä Ihmisiä ja ymmärrämme erilaisia mielipiteitä. kyllä se silti varmaan kuolisi tai jotain jos mä niitä jotenkin hehkuttaisin.

mutta netin kautta olen tutustunut jos jonkinlaiseen apisteiniin ja sitten on riehuttu keikoilla yhdessäkin ja ystävytty.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


allu

joo no eihän sillä paljon välii oo, jos kaverit ei apiksesta tykkää. ittehän sä sitä musaa kuuntelet, ei sun kaverit. tottakai kavereiden kanssa on kiva puhua kaikkia juttuja apiksesta... ::)

Mare

siis...en mä niitä nyt al-faneiksi yritä kääntään...mut mä oon ainut al-fani, koulussa jossa käyn...mut mä en välitä paskan vertaa... 8)...jos joku huutaa, et miten sä siitä paska bändistä voit tykätä!..(kuljen apulanta-koru kaulassa)...annan kyllä ihmisten luoda omia mielipiteitä, mut kyl se raja jossain kulkee... :-X
Ei saa jättää yhtään todistajaa...ei edes minua...

Vilkku


Onhan se hauskempaa, jos on kavereiden kanssa samat mielenkiinnon kohteet, mutta en mä siinä mitään ongelmaa näe, jos eivät mun musiikkimaustani pidä. Mulla on kaks sellaista kaveria, jotka saa yleensä mukaan Apulantaa kattomaan, mutta ei niistäkään kumpikaan ole millään lailla fani, ja se on ihan ok. Kyllä mä yksinkin keikoilla silti kävisin.
[ -You should see my scars- ]

vik

vietin eilen iltaa muutaman ihmisen kanssa. jos joku sanoi jotain tyhmää, kuului seuraavanlainen kommentti: "ei toi mitään! kelpaisi Apiksen biiseihin!" ehhee.  :)

keikoilla on kiva olla yksin. tai no riippuu. Gloriassa olin kavereiden kanssa mikä oli jees, koska kaverit riehuivat hooseenä, mutta en vaan kestä sitä, jos joku alkaa vaikka jutella mulle kesken keikan jotain epäolennaista ja sitten olen kuulemma tyhmä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Kristalliprinsessa

Joo, en mäkään tykkää jutella kesken keikan, ja oon aika pahana jos joku jotain yrittää kysellä.

Ja kyllähän sitä keikoille yksinkin lähtis, vois olla joskus jopa ihan mielenkiintoista, vois tutustua uusiin ihmisiin.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

Welhotar

Mun kaverit jotka asuu samalla paikkakunnalla ei vihaa apulantaa mutta ainoastaan yks tykkää siitä enemmänkin.mutta sitten oon tutustunu apiksen keikoilla ja netissä faneihin ja se on kiva juttu kosks sitten on keikkaseuraa. :) (porukat ei päästäis mua yksin keikoille/festareille)

2 + 2 = 5

meillä oli tossa viime kesänä tapana kuunnella apulantaa (H10) aina aamuyön tunteina. ja silmät ristissä.

-luay-

Mulla on tasan nolla apisdiggarikamua, eikä se oo koskaan mua häirinny... Tietenki just toi keikkasysteemi, ei oo ketään kenen kanssa lähtis keikalle... Tää on varmaan se painavin syy vanhempien lisäks, etten oo koskaan keikoilla päässy käymään... Ois kyllä kiva tutustua ihmisten kanssa, jotka diggaa apulantaa yhtä mycket ku mä... Kyllähän se mukavaa olis... :)
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

Wanda

Mulla niitä on vain 2, mutta en itse ole sitten mitenkään fanaattinen fani. Pelkästään tavallinen, tuskin se niitä haittaa vaikka pidänkin esim. CMX:stä, Eminemistä ja muusta musasta! ;)
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

-taru

mulla on muutama kamu jotka tykkää apiksesta vähän,muut ei ollenkaan :'(..mut erilaisuushan on rikkaus.. :).. no emmä kyll mikään friikki oo..

Snake

Mun kavereist moni tykkää apiksest,mut keikoille meen mieluiten kyl ton "Pirun morsiammen" kaa :)
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Pirun_morsian

Jep! :D me ollaan "Sneikkiksen" kaa ihan voittamaton tiimi tuol keikoil, me rynnitään eturiviin ja kaikki jää jalkoihin..  ;D



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.