kaverit ongelmana...

Aloittaja Mare, tammikuu 15, 2003, 09:03:45

« edellinen - seuraava »

Faarao_82

Joo tuttu juttu..
mun yks ainut kamu on oikeesti Apulanta fani,ja se diggailee sitä ihan täysillä..
mut paha vaan et mä nään sitä aika harvoin,koska se asuu musta noin 600km:n päässä..
ja tääl ne tyypit joiden kanssa mä oon teeskentelee varmasti,et nekin ois Apis-faneja vaan siks että ne haluu et mä pysyn niiden kamuna...

Mutta mulla on oikeesti yksinäinen olo,kun en voi oikeen ottaa täält ketään mukaan keikoille,sillä mä tiedän ettei  mun kamuja Apis oikeesti kiinnosta..
Mä oon huomannu että jos mä tääl puhun Apiksesta,niin ne kuuntelee vähän aikaa mut sit ne on heti vaihtamassa puheen aihetta..
Ja mä oon muutenkin mielummin himassa ja kuuntelen Apista (huom.yksin),kun oon tuol kylillä niiden teeskentelijöiden kanssa..

Mut onneks mulla on se yks kamu siel kaukana,joka on ollu yhtä kauan fani kuin minäkin (n.7vuotta)...

Et te tyypit joiden kaa mä tääl hengaan ei todellakaan oo mitään aitoi faneja..
Eli te jotka mut tunnette:
LOPETTAKAA TEESKENTELY JA KERTOKAA TOTUUS!!!
KYLL MÄ TIIÄN ETTEI APIS KIINNOSTA TEIT PÄTKÄÄKÄÄN  :'(

-taru

kiva tietää et mä muka teeskentelen... sinähän sen muka tiedät..
ELÄ JA ANNA MUIDEN ELÄÄ!!
etkä sä tunne näitä ihmisiä jotka tänne kirjoittelee.. monelle apis voi olla tosi tärkee juttu,niinkuin mulle..
mieti vähän!!!
ja jos ihmiset teeskentelee niin siihen voi olla hyvä syy!!

Mare

Faarao_82 puhu vaan omasta puolestasi!!! >:(..minusta kaikki jotka täällä hengailee ovat joillain tavalla apulanta-faneja... :D
Ei saa jättää yhtään todistajaa...ei edes minua...

wicked.

minä muuten vihaan sanaa 'apis'.

ja minä käsitin faaraon tekstin niin, että hän sanoo teeskentelijöiksi niitä kavereitaan, jotka väittävät dikkaavansa 'apiksesta' vaikka eivät oikeasti niin tee, eikä meitä, jotka emme faaraota tunne ja hengaamme al-keskustelupalstalla.

mutta en kyllä käsitä, miksi hengailukavereiden pitäisi fanittaa just tasan samaa orkesteria.

salzaliini:)

minäkin käsitin tuon tekstin samallalai ku wicked...

nii,mutta ei kai se tekstillään tarkottanu et niitten kamujen pitäis tykätä vaa ku ne 'feikkaa' ni se ei tykkää... joo..en tiiä.
~vaikenen~

riikka

joo on kokemuksia tosta ja ihan kun kamu vaan naurais mulle kun apulantahan tekee nykyään aika "hengellistä" musaa ja vittuilee aina et ootsä kuinka hengellinen tänään ja tällei se on aika törkeetä...

Vilkku

Enpäs oo kyllä koskaan kuullut, että olis hengelliseksi musiikiksi Apulantaa sanottu. Riittääkö moiseen leimaan yksi jumala-biisi, vai olenko mä nyt jonkun hengellisen sanoman missannut ?
[ -You should see my scars- ]

KATJAR

Jaa'a. Gospelia soittava Apulanta.

Minähän olen erittäin valveutunut, ripari-isonenkin kahtena kesänä. Joskus juteltiin aiheesta. Gospelia on kaikkille ihmiselle se, mikä tuntuu siltä.  :P Gospelin tarkotushan on levittää ilosanomaa, ja nyt ku jumala-biisiä mietin, niin ehkä siinä pohdintaa on. Tai siis totta kai on, mutta ihan Aiheesta.

Jään miettimään.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Ei kyllä munkaan mielestä jumala-biisissä mitään ihan ilosanomaa levitetä... :D Se on just sellasta pohdinnantapaista "missä jumala on kun lauma polkee paikallaan?" Niih.
Valasta on muuten kiva soittaa kitaralla! :) Tarpeeks helppo tälläselle itseoppineelle kitaristille... ;)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

-taru

Olen täysin samaa mieltä. Kuvitella jos apulanta rupeis vetää gospel muzakkia :).. Aika rankkaa.. Tai ois ehkä aika järkytys.
Varmaan??

Yeah!!Toni W laulamas gospelii....Millastakoha musaa jätkät soittaa jokus 20vuode päästä,jos ne o kasas....Gospelia!??!! ::)

-taru

gospelia tietenkin.. :).. heh hee.. tai hitostako minä tiedän.. ties vaikka kantria.. no ei varmaan..

KatjaRock

Voivoi. Kun ei se gospel ole vain semmosta kitaran renkutusta piirissä kädet ristissä.
Time goes on, I wont.

vik

jumala ei voi olla gospelia, koska mulla on asennevamma gospelia kohtaan ja jumala on ihan kiva piisi.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Wanda

Samaa kuin aina ennenkin. Gospel biisit on ihan hyviä. Ainakin jotkut. Ne kaikki ole sellasta halleluja-tyylillä vedettyjä...
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.