Missä Tuukka??

Aloittaja keijukainen, elokuu 08, 2002, 03:01:18

« edellinen - seuraava »

keijukainen

 ;siis mikä sitä tuukaa oikein vaivaa??mä en tajuu!!
ku aina ku on joku apiksen haastattelu ni eipä sitä o missää...Tai vaihtoehtoisest se on ihka hiljaa hissuksee vieressä!!TÄH??? :( :'(    Ja keikoilla.....mikä sitä sielläkin vaivaa??se vaa soittaa,eikä ota katse kontaktii yleisöö kerrtaakaa tai mittää!!!KU se on kummiski niin asia jätkä ni HYMYÄ HUULEEN SILLEKKIN... ;D ;D ;D

vik

no ehkäpä sitä ei kiinnosta.

riippuu aiheesta.
Purkissa-ohjelmassa kiinnosti ja äijä ei meinannut tuolissaan pysyä. :)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


keijukainen

no pitäis sitä kiinnostaa!!!ei toi o yhtää kivaa!! >:( :( :'(
itse en tota ohjelmaa nähny mut hyvä jos sillä siinä oli fiilistä kattoon asti! :o

Vilkku


Tietyllä tavalla mun mielestä Tuukan julkisuudessa esiintyminen on äärimmäisen viisasta. Se on sanonut, että on mielummin kameran takana kuin edessä. Se on sen oma päätös, ja minusta sitä kyllä pitäisi kunnioittaa.

Ymmärrän kyllä pointin, ei siinä mitään. Mulla on muutamakin sellainen haastattelu nauhalla, missä Tuukka katoaa yllättäen mainostauon tai videon aikana eikä asiaa selitetä millään. Mutta taas - se on sen asia. Minusta on vaan jotenkin kuitenkin järkevämpää miettiä mitä sanoo, ja jos tuntuu, ettei ole mitään sanottavaa, niin sitte ollaan hiljaa. Se on fiksu mies, mutta selvästi julkisuudessa paistattelu ei tolla tavalla kuitenkaan ole sen unelma.
[ -You should see my scars- ]

vik

totta.
ja moni ihminen on luenteeltaan sellanen, ettei vaan jaksa jaaritella turhanpäiväisiä. Tuukka on ilmeisesti huomannut, että orkesterin kaksi muuta jäsentä tekee tämän oikein mielellään, ja päättänyt olla hiljaa.

videoistahan se tykkää puhua, sehän on maininnut sen homman intohimokseen, toisin kuin Wirtasella ja Santapukilla taitaa olla tuo musiikki.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Purppuraviittainen WeLhoTAr

mun mielestä tuukan ei tarvitse olla haastiksissa yms jos ei sitä itse halua.piste.kunhan vaan soittaa meille bassoa(ja tekee musavideoita)niin kaikki on hyvin. :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

kreisi_greippi

mitäpä sitä edes tarvitaan montaa äijää selittämään samaa asiaa. minusta tuukka toimii hienosti. ihailen häntä sen vuoksi.
my sweet, sweet rock`n roll

Silti_Onnellinen

Ehkä Tuukka on vähän ujo...  ;) No ei... Se on niin mahtava jätkä, et siinä ei oo mitään moitittavaa... Tonilta ja Sipeltä tulee niin hyvää juttuu, et sillä ei oo ikinä mitään lisättävää niihin juttuihin...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

KatjaRock

Eikös me olla käyty tämä asia jo moneen kertaan läpi?  :o :P
Time goes on, I wont.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Eilen oli muuten tosi hyvä se Tonin haastattelu ykkösellä!Jäin miettimään sitä että "toisaalta"on Tonin mielestä vaarallinen sana ja se on kyl totta.Sitä käyttää liian helposti eri tilanteissa ajattelematta!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

halleluja

ehkä sillä on ujous.

heittäkää vain reilusti omaa
kommenttia.

vik

Toni puhui fiksuja ja sai kaltaisenikin kyynisen ja kylmän ihmisen itkemään.
tosin itken usein, mutta yleensä varsin eri asioista kuin muut.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Purppuraviittainen WeLhoTAr

Meiän äiti katto kans sen ja sano että" Kylläpäs on tosi fiksu nuorimies!"  :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Silti_Onnellinen

Meiänkin äiskä sanos, et kerranki sulla on joku järkevä "idoli"... Et tossa sulle tavotetta, ku Toni on kirjottanu kuus ällää..  ;D
Ett´ ota vaan esimerkkiä Tonista... En olis ikinä uskonu sen sanovan noin... Mut Tonia on niin ihana kuunnella! Toisaalta...  :D "olipas hieno postilaatikko" ... heh ...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

vik

meillä kanssa isukki kirosi kun se ei saanut katsoa sitä loppuun idioottien alkaessa katsoa SaliXiaan. enkä mä päästänyt sitä huoneeseeni.
mulla on kyllä kiva faija, kun ajatellaan kaikkia musiikkijuttuja.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.




Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.