Missä Tuukka??

Aloittaja keijukainen, elokuu 08, 2002, 03:01:18

« edellinen - seuraava »

Niina (Niina-Maria)

Minulla on ainakin yksi kuva jossa Tuukka soittaa Tonin oikealla puolella...

Snake

Kaikil kymmenel keikal millä oon ollu nii Tuukka on soittanu Tonin vasemmal puolel...
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Vilkku

Niin siis mistä katsoen ? Kyllähän se Tuukka on aina lavan oikeassa laidassa, eli yleisöstä katsoen vasemmalla.
[ -You should see my scars- ]

Niina (Niina-Maria)

Aivan, siis yleisöstä katsottuna vasemmalla puolella..mutta siis tarkoitin että tonista katsottuna oikealla.  :)

Snake

Nii riippuu tosiaa et mist kattoo :)

KatjaRock

Kylkyl. Yleisöstä vasen.
Hassua että joku ajatteli, että Tonista katsottuna oikea :D Ku se ei ole ote Toni vaan yleisö.

Haah. Oikeasti repeilen täällä.  Mie olen taas niin teini.
Time goes on, I wont.

Niina (Niina-maria)

Niin siis minähän ajattelen aina hieman oudosti, mutta suottehan sen minulle?  ;D

-taru

Joo, oudot kiistan aiheet :D

salzaliini*

eikö se oo iha sama et millä puolen se tuukka soittaa..? pääasia että se o siellä lavalla! ;D

~Niina-Maria~

Kata

Vielä tosta Purkissa ohjelmasta. Kun se sai puhua musiikkivideoista, niin sehän oli puheliaampi kun Toni on missään haastatteluissa ikinä ollutkaan ;D No ainakin yhtä puhelias. Ja sen silmissä oli ihan selvästi sellanen hieno "ilme", että nyt puhutaan asiasta joka sitä todellakin kiinnostaa.

Pakko sanoa, että Tuukka on tosi ahkera. Kun aattelee, kuinka monta videota se on tehny (ja niihin menevä aika ja vaiva ja suunnittelu ja kaikki) ja kun se vielä kiertää Apiksen kanssa keikkoja ja studiossakin aina välillä pitäis olla. Niin, ja tietenkin pitää sitten joskus opetella niitä uusia biisejä, kun niitä tulee. Uhhuh! Ei ainakaan musta olis tollaseen ;D Niin ja tietenkin siitä ulkonäöstäkin pitää pitää huolta, missä Tuukka on onnistunut hienosti  :D

Kun Tuukka on olemassa, niin koko maailma saa halutessaan nauttia ihanista bassokuvioista ja taiteellisista musiikkivideoista. Tähän on hyvä lopettaa. Kiitos Tuukka että olet olemassa :-*

Snake

Lilou

Niinpä..Tuukka on ahkera mies :) ...En oo ikinä tullu ees ajatelleex et tuukka on aina oikeella puolella  ;D ...
Onko ketää menos Provinssii huomen tai yleensäkää ?????
JesJes Se on KESÄ  ;D ...Silti koulu pyörii mieles,ku vaihda yläasteelta lukioon nii se sillai vähä jännittää u know,mun ryhmäs ei oo ees etää tuttua,yks sellane puolituttu kylläkin,tutustumpaha uusii immeisii :) ...Mulla o kauheet kesä fiilarit :)
*Lilou Kuittaa*

hensi_apis_fani

kyl mäki oon miettiny joskus ku on ollu joku juliste eikä siin oo ollu tuukkaa et mix se ei oo siinä...
mut oon samaa mieltä ihmisten kaa et se on sen oma asia eikä sitä voi kukaa mennä moittii...
ja ahkera se on...luin just tänää naapurin suosikkaa ja siin oli et tuukka on maksan jonkun bändin videon omilla rahoillaan siis sen tekemisen...must se oli aika hienoo...
en oo menos provinsii mut se ois joskus kiva mennä...tiiättekö muuten bändiä nimeltä no shame???se on täältä salosta missä mä asun ja se on tulos esiintyy provinsii...must se on hienoo!!!
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

basisti

Hei Tuukka on basisti! Ei basistit puhu!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.