Sipe..

Aloittaja Riitu, toukokuu 05, 2003, 10:24:01

« edellinen - seuraava »

Riitu

miksi kukaan ei oikein kirjota sipestä mitään? ilman sipeä apista ei ehkä olisi.. ;D sipe on tosi hyvä tyyppi..
turvallista matkaa helvettiin..

salzaliini*

mitäpä sitä pitäis sipestä sanoa..? iha sairaa huippu tyyppi.. [ainaki sen perusteella mitä oon spiikannu sen kans..]
piirsin siitä eilen aika rankan kuvan.. :D hiano tuli.. ;)

JenniThaApisFAni

moi!! nii mä oon ihan samaa mieltä!! jos sipeäei ois ni ei ois koko apista!! meinaan ilman rumpalia ei mistään tulis mitään!!  >:( mut mun oma suosikki apiksest on kyl ehdottomasti TONI!!
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

hensi apis fani

juu ei siit kyl mitään tulis!!!
sipe on nii herttanen poika !!!juu nii munki suosikki kyl on toni...!!!!!!!mut ne kaikki on kyl hyvii koska ilman ketään ei ois mitään!!!!

Snake

Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Aapsu

Sipe on ainakin rumpalina mun suuri esikuvani. Vaikka ei sillä taitotaso ole mikään tajuttoman korkea, mutta ei tarvitse ollakaan. Parasta sen soitossa on se, että se on onnistunut kehittämään oman tyylin (fillit, pelliniskut ym.). Ja sitten se soittaa niin tunteella ja sen kompit toimii aina niin loistavasti Apulanna biiseihin. Olisin varmaan myynyt rumpusettini jo ajat sitten ellen olisi innostunut soittamisesta taas uudestaan Kolme-levyn myötä. Ennen Sipen tyylin kuulemista settini pölyyntyi monta vuotta nurkassa.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

rautalintu

Sipe on myös mun esikuvani. Ja Sipe on kaikkein paras! Ihanat hiukset!!!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Welhotar

Asiaäijä!Fiksut jutut ja lahjakas muusikko.ei voi muuta sanoo.

vik

Lainaamiksi kukaan ei oikein kirjota sipestä mitään?

eipä me niistä muistakaan silti kauheasti kirjoitella.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


salzaliini*

eipä niin.. eikai siinä. sipe on just rok!!!

amniinba

ihana sipe.. hiukset on ihanat luonnonkikkurat! se on niin järkevä.

Silti_Onnellinen

Arvostan suuresti...
tunnen muuten yhen tyypin joka muistuttaa suuresti Sipeä  ;D
tai no enemmän ehkä ulkonäöltä. Sen luonteesta en täysin tiedä. Toivottavasti joskus vielä tiedän  :-*
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jassu

joo, sipe on just helmi tyyppi!!
(mutta toni silti paras  ;D )

-taru

Ihan kiva,niin myös Tuukka ja Toni!!

salza*

rumpalit on aina tosi kurkoja äijjiä!! r0k.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.