Koulu alkaa...

Aloittaja Silti_Onnellinen, heinäkuu 22, 2003, 07:36:01

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

arggghhh... jotain selviytymisohjeita?...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

amniinba

eihän se ihan vielä ala ainakaan mulla... täytyy vaaan nauttia näistä viimesistä viikoista kun on vielä hellettäkin!! ei kyllä yhtään tosiaan huvittas lähtee luokkiin homehtumaan... horrible...

hairiqq

koulusta vielä ehkä selviää, mut mun täytyy
muuttua hilloksi, lähden talvella ulkomaille
ja jään sinne ainakin pariksikymmeneksi vuodeksi,
kunhan saan lapseni isoiksi. tuun aina välillä töihin.

tässä maassa tulisi vaihtaa hallitus. siksi en jää. ;)

amniinba

no nyt se vasta alkaa...huomenna... loma on menny ihan hiton nopeesti... prkl.. ei jaksais nousta huomenna...kouluun vaan.! =( ääh...

Wanda

Niinh. Selvisin kuitenkin koneelle, mutta otin jo jakson ensimmäiset poissaolot...  Vuoden poissaolojakin oli reilut 50h... :/
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

salzaliini*

jouhu

En kyllä tiedä miten mä selviän tästä koulu vuodesta......Mutta ensimmäinen viikko melkein ohi ja hengissä vieläkin...ihme.

salzaliini*

eikö niistä oo yleensä aina selvitty? ;D

Wanda

Lainaamite se ny sillee? ;)

Jouduinkin odottamaan, että saisin yhden kirjan, jota tarvin, mutta ei ilmestynyt paikalle. Myöhästyin. Toisaalta oli ihan mukavaa. Tuttua Wandaa... ;)
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

salzaliini*

-reps- ;D sitähä se o..

ja huomenna alkaa koulu... aaaarrggghhh!!

wicked.

Eäärgh. Motivaatio jotakuinkin hukassa.
Kävin ensin puolitoista vuotta lukiota, olin viime kevään ilman mitään ja nyt alkoi av-viestintä plus neljän aineen lukio-opinnot. Joka päivä koulua kahdeksasta neljään paitsi torstaina vain pari tuntia. :P Tiedän jo nyt etten tule jaksamaan, paitsi jos se on tosi hauskaa.
Koulussa tyhmää.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.