kuutamolla

Aloittaja Riitu, heinäkuu 07, 2003, 01:36:36

« edellinen - seuraava »

Riitu

katsoin jokunen aika sitten kuutamolla leffan uudestaan ja bongasin Tonin siintäkin leffasta.. Mietin joskus sitä, että missä kaikissa leffoissa Toni on ollut enkä muistanut kuutamolla leffaa.. mutta nyt muistan.. XD Toni näytti tosi hyvältä.. no niin kuin yleensäkkin.. XD
turvallista matkaa helvettiin..

Vilkku

Eikä näyttäny, musta ne viikset on aivan kammottavat :)
[ -You should see my scars- ]

Niina-Maria

Enpä ole tiennytkään, että Toni on kuutamolla leffassakin...täytyy siis kattoa leffa. :D
Mä haluun lentää aurinkoon...

*tuuli*

onkos herralla kuinka suuri rooli? puhuuks se jotain? meinaan et en kyllä osta tai vuokraa sitä leffaa ainoastaan sen takia et toni vaan kävelee ohikulkijana nopeasti kameran ohi ja siinä kaikki...???

jouhu

Oltiin koulun kanssa kattomassa kyseistä leffaa viime vuonna. Mä ekaks aattelin, että "voi, ei! Ei sitä!" Mutta, kun oltiin kattomassa sitä ja Toni astui kuvioihin, niin johan olin melkein sanomassa sitä leffaa lemmpparikseni.
Tonilla ei muistaakseni ollu kovin suurta roolii siinä. Muistaakseni Toni oli jonkun gallerian...Mikä se nyt on? Se semmonen...Oliko se siinä sellanen taiteilija, joka oli kehitelly sellasen näyttelyn. Sitten, kun se päähenkilöt, se nainen ja mies, oli kutsuttu sinne ja Toni oli toivottamassa heitä tervettulleeksi.
Sanokaa jos muistan väärin. Kun en oo nähny leffaa, kuin kerran ja sekin oli suunniileen vuosi sitten.
 Kun näin Tonin huvittavat viikset...*wirn, wirn* Meinasin purskahtaa nauruun,niin, että koko teatteri olisi ollut nauruni valtaama. Mutta onneksi pokka piti....sopivassa määrin...      

Snake

Jokimmoinen elokuvaohjaajahan se siinä oli.Mullakaan ei ollu mitään käsitystä et Toni siin leffas on siinä vaihees ku menin sitä leffateatteriin kattoo.Sitte ku Tontsa siihe valkokankaalle ilmesty,ni huudettii kaverin kaa yhtee äänee "mitä vittuu?!?!" Noh,saatii vähä paheksuvii katseit ympäriltä:)
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

jouhu

Muistin siis väärin! Kiitti snake, että korjasit. *kiitos ja kumarrus* Mistäköhän mulle tuli toi galleria...tai siis toi juttu mieleen, että se olis ollu joku taiteilija?
Osa syynä oli varmaan toi, kun tossa "uutiset" kohdassa on, että Toni pitäis taidenäyttelyn.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.