Olen tullut jäädäkseni, eroon ette pääse!

Aloittaja kreisi_greippi, maaliskuu 09, 2002, 05:26:26

« edellinen - seuraava »

kreisi_greippi

Olen uusi ja ah, niin kokematon, että kaverini joutuu neuvommaan minua, kun en tajua mitään... :-/ olo on tymä, mutta kai se tästä paranee. No, on kuitenkin kiva vaan ilmoittaa tämmönenkin juttu, mä olen joka tapauksessa iloinen, koska nyt pääsen (kai?) tutustumaan uusiin apisihmisiin...niitä kun ei ole koskaan liikaa.  :) Pitää lopettaa, kaveri kun hoputtaa vieressä...sen kone... :(
my sweet, sweet rock`n roll

Vilkku

Toivottavasti meidän ei tarvitsekaan yrittää sinusta eroon  :P *kumartaa ja poistuu, hektinen elämä ei salli jäädä tänne tänään*

 :D
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

 ;D
kiva että tulit.
mikäs Vilkun  elämän hektiseksi tekee?  :P
Time goes on, I wont.

Vilkku

*pöllii röyhkeästi sitrushedelmän aloittaman aiheen ja kertoo omista asioistaan*

Niin, eli levotonta on elämä täällä, kun joutuu muiden välejä selvittelemään. Koulussa meidän entinen n. seitsemän tytön porukka on hajonnut ihan täysin. Koko ajan joku on riidoissa jonkun kanssa, ja minä saan sitten paikkailla välejä. Oon aina sellainen rauhanenkeli, itse en oikeastaan ikinä kenenkään kanssa riitele. Sitten on pari miespuolista henkilöä, jotka ei nekään tule kaikkien kanssa toimeen. Hermoja raastavaa.

Sitten on vielä mieshuoliakin.

No, ainakaan koulu ei pääse stressaaamaan. Tänäänkään ei sitä ollut ollenkaan...
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock


katoskatos. melkein samaa ku mulla. mulla on vielä tämä kouluhomma tähän päälle.

välillä v*tuttaa ku minä en saa sanottua kelleen mitään. harvoin minuakaan loukataan, mutta silloin ku niin käy jään vaan hymyilemään sitä tekohymyä.

mitenhän tämä taas liitty mihinkään. no ei mitenkään  ::)
Time goes on, I wont.

hei.. vähänkös teistä on tullut
kummia.. sivistyssanoja käytätte.

nykyisin herään jo aamuyöstä.
rakastan uutta elämäntyyliäni.
tiedättekö, mistä saisi hommia
lehdenjakajana? ::)

huomenna mittaamaan rasvaprosenttia.
kesällä lähden Italian biitseille
bikineissä. ettäs tiedätte.
liftaan sinne, koska rakastan
Venetsiaa. seuraksi?

vik

tähän samaan voisin minäkin ilmoittautua uudeksi käyttäjäksi. että heippatirallaa vaan. minua saa ojentaa, mikäli jotain tyhmää sanon. :)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Vilkku

Tervetuloa sinäkin. Hienoa kun porukkaa tulee lisää. Pidämme sinut ojennuksessa.  ;D
[ -You should see my scars- ]

Katye

noh, kaipa mäkin nyt sit voin ilmottautua uudex tyypix.. hmm.. itse asias tällä hetkellä uusin..  ;) joo mutta sanokaa sit vaa ihan suoraan jos jotain ihan hirveenkauheen tyhmää sanon.. tukin sitten turpani.. :) ..kai..?  ;D

juGe

Lainaanoh, kaipa mäkin nyt sit voin ilmottautua uudex tyypix.. hmm.. itse asias tällä hetkellä uusin..  ;) joo mutta sanokaa sit vaa ihan suoraan jos jotain ihan hirveenkauheen tyhmää sanon.. tukin sitten turpani.. :) ..kai..?  ;D

ei täällä liikaa kannata nöyristellä.. kyllä jengi sitten ojentaa kun on aihetta ;)

vik

muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Katye

niimutsiiskuntuotaniijoo.. okey, mä oon tänää vähän tyhmäl tuulel.. no sen ehkä selittää se etten oo nyt viikkoo nukkunu ku pari tuntia yössä..  ::)    ;D   :o juu mut mä tukin nyt turpani.. ookkemmo..  :-X  :)

vik

haa, jollain muullakin ongelmia nukkumisen suhteen.  ;)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


KatjaRock

Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

 Uniongelmista puhutaan...minä olen aina väsynyt, kysykää vaikka kamuilta. :) Ja nyt tulee vielä kivat univelat kun huomenna on apiksen keikka ja myöhään menee, mut ei haittaa!!
my sweet, sweet rock`n roll



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.