Olen tullut jäädäkseni, eroon ette pääse!

Aloittaja kreisi_greippi, maaliskuu 09, 2002, 05:26:26

« edellinen - seuraava »

Snake

VAJAA viikko ja meitsi on iha fiilareis...Täs kuuntelen ehjää!!! ;D
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Purppuraviittainen WeLhoTAr

mun pitää oottaa tampereen keikkaan asti...vähän oon kyl innostunu tietää millanen uus levy on kokonaisuudessaan!! :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

2 + 2 = 5

nosturin keikkaa kyllä kovasti odotellaan. tosi kovasti. pogotaan se mesta nurin, joohan. ::)

salzaliini

no mun pitää tässä myös ootella aika lailla,marraskuun 23:n päivään asti.. ;( *Ei Jaksa Oottaa*
Mä ootan kans sitä levyä ihan sikana... ;D Porukoilla lähtee järki sitte ku mää huuatan sitä levyä... *PaHoLaiNeN*
ni,kysyn nyt-jälleen kerran-että paljoko ne yleensä maksaa,siis ne keikat? Ku,mulla ei oo kokemausta muusta ku alueen ulkopuolella riehumisesta! ;(

Vilkku

No toi Nosturi tais maksaa kympin, Tavastia muistaakseni 12€. Eiköhän se jotain sitä luokkaa yleensäkin ole.
[ -You should see my scars- ]

Vilkku

Juu, siis Tavastia maksaa 12 euroa. Tämä nyt ei näköjään oikein tykännyt tosta euromerkistä :D

2 + 2 = 5

ja eihän ne apulanta-liput ole olleet ikinä kalliita. 40mk oli ennen liput, joskus viiskymppiä. ellei sitten ollut jotain erikoista.

salzaliini

no kiitos tiedosta! ;D *Tunnen itseni niin viisaaksi*
joo,elikkä eiköhän nuo mun rahat riitä siihen keikkaan! ;)
joo,niin nyt tulee toinen -jälleen kerran- kymuysys:
voiko niitä lippuja ostaa siitä ovelta vai oisko viisaampi ostaa ennakkoon?! Vastatkaa te ihmiset,jotka tiedätte mistä puhutte.. ;D

Vilkku

No siis ainahan se on varmempi homma ostaa etukäteen. Ei sitte tuu mitään turhia pettymyksiä jos keikka onkin loppuunmyyty tai jotain.

Mutta, se nyt ei kai sua auttanut, kun muistaakseni sanoit, ettet tiiä mistä niitä lippuja saa ? Enpäs minäkään siinä neuvoa osaa, kun tunnen vaan nämä Helsingin seudun systeemit, jotka toimii Tiketin kautta lähinnä.

salzaliini

joo,no kiitos nyt kuitenki ku yrititte auttaa! ;D
eiköhän tämä lippu mysteeri mulle vielä selviä... *Hope So* :)

Purppuraviittainen WeLhoTAr

kannattaa tosiaan ostaa ennakkoon.niin mä ainakin teen aina.laiton salzaliini sulle lippupalvelun numeron tonne johonkin aiheeseen... :) sieltä pitäs saada lippuja tilattua.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Lilou

Hahaa  ;) !Mäkin oon uusi täällä,Anteex pitää pyytää ku tänne teidän ihanien Apis ihmisten keskelle änkeen,ette varmaa pääse eroo(riippuu kuinka ehdin käymää =)  ).....Sanokaa jos oon josain asias vääräs ja kommentoida saa...

*Jokaisella  On  Omat  Mielipiteensä!!* ;D
*Lilou Kuittaa*

Wanda

Minustakaan ei kunnolla pääse eroon, olen kuin iilimato... :-/ Tyhmä minä. Sanotaan olemmek9o kaikki väärässä, mutta minulla on omat mielipiteet suunilleen jokaisesta asiasta.
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

Teija_hihuli_89

:D mahtavaa uusia jäseniä piisaa vaikka oon itekkin uus... :)
Apulanta on siis YKKÖNEN!!!  ;D :) :-*
Apis on ykkönen......

KatjaRock

Niin. Kyllä liput pitää ostaa ennakkoon. Siltiki jonossa tuupitaan. Mie en oikein tykkää siitä. Hrr.
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.