hymiöiset.

Aloittaja vik, elokuu 29, 2003, 02:15:53

« edellinen - seuraava »

vik

Ongelma nyt ei taaskaan mikään megalomaanisen suuri ole, mutta kysytään nyt kun mieltä vaivaa.

Miksei tossa "lisää hymiöitä"-kohdassa näy yhtäkään naamaa?
Kun ne sitten kuitenkin toimivat eikösjuu. :)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

jouhu

Ai, tarkotatko niin kun siihen itse viestiin lisättäviä hymiöitä...? No, mulla itseasiassa on sama "ongelma". Kun mä ei oikein osaa laittaa minkäänlaisia muita hymiöitä kuin näitä =), :) tämmösiä.

jouhu

Hups! Siihen tulikin yksi tollanen. Siis minkälaisia hymiöitä et osaa laittaa? *hidas toimintainen älykkyys...*

embuzke

mäkään en osaa laittaa muutakun noita perus hymiöitä ja haluisin osata laittaa vhän erikoisempiakin.
vaik esim sydän jne :)

vik

Ei katsokaas kun viestiä kirjoittaessa näette tollasen "lisää hymiöitä"-kohdan tekstikentän yläpuolella. Se on kuitenkin ihan tyhjänään siinä, aiemmin tilalla oli rivi erilaisia naamoja.

Ensin kelasin että Juge on kyllästynyt forumin hymiöpitoisuuteen mutta hokasin sitten että kai ne olisi sitten saanut kokonaan pois toiminnasta eikä vain noin. :D

Mua siis ei itsessään mitenkään haittaa se etten muista miten minkäkinlaisia naamoja tähän saa, vaan ihan periaatteen puolesta oli pakko tälle threadi väkertää ja inttää miksi on näin.
Ja muuten varmaan muistaisinkin ne mutta kun yhdellä toisella boardilla jolla käyn on samat naamat, mutta tulevat osittain eri käskyillä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

juGe

Katsos katsos, enpä ollut itse edes huomannut noiden naamojen katoamista. Ilmeisesti kesällä suoritetun päivityksen yhteydessä onnistuin ne kadottamaan :) No nyt ovat taas täällä kaikkien ilona ;)

;D

Kiitos wickedille tästä huomautuksesta. Voi olla myös, että jatkossa tuonne tulee vielä lisää erilaisia naamoja, mikäli vain ehdin kikkailemaan :)

Kiirettä pitää, mutta eiköhän päivityksiä ole sivuillekkin kohta luvassa kunhan pahimmat kiireet hellittävät. Festarikommentteja ja -kuvia saa kyllä lähettää, mikäli sellaisia on :)

emmi

täytyy nyt ihan testailla että kuinka nää hymiöt toimii :)
  :D  :P :o ilveillään oikeen kunnolla :)
älä tunnusta jos sattuu

amniinba

´niin just emmi;  :D :-* ::) and´ 8)

emmi

:) miten muuten saa tehtyä sydämen??

testaus: <3
älä tunnusta jos sattuu

emmi

ei toiminut :(

tahtoo osata tehdä sydämen!!!
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.