Ketkä täältä...?

Aloittaja Ronjaronjanen, joulukuu 23, 2002, 10:47:53

« edellinen - seuraava »

salzaliini..

mäki erehyin sinne kerran ja ne tosiaa oli ihan tyhmiä ne apiskeskustelut,ainakí sillon.

teinillä voi tarkoittaa montaa asiaa...massateiniä minä sillä yleensä tarkoitan mutta lyhennän sen teiniksi.

allu86

No joojoo...kunhan tapanimukaan auoin päätäni...

salzaliini..

joo-o,kyllä mää sen huomasin. ;)
mutta en ota siitä stressiä.

allu86

Ei välttämättä kannatakaan, sillä muutoin joutuisit ottamaan
    stressiä miltei aina, kun luet jotakin mun kirjottamaa...

salzaliini..

:)
hyvää uutta vuotta sinulle! :)

allu86

Niin..Hyvää Uuttavuotta vaan...

Ronjaronjanen

Mä oon käynyt vaan pari kertaa lukemassa sitä keskustelua kun yks mun kaveri vihjas siitä, mutta kirjottanut en ole.
Kyllähän siellä aika paljon niitä teinejä käy mutta aika monet on trolleja. Kai siellä ihan hyviäkin tyyppejä on ollut ja muistaakseni oon ton wickedin ainaskin siellä nähnyt, lieneekö sitten edes sama tyyppi. Nomut enivei hyvää uuttavuotta vaan kaikille, eikä saa sitten hirmusesti riehua..  ::)

Lerppa

Mä kävin kerran Demissä, mutta kyllä täällä paljon kivempaa on kun "tuntee" täältä oikeestaan kaikki vakiokävijät. Demi on niin täynnä porukkaa ja tökkii muutenkin se mesta ja ne aiheet...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Oon käyny kattoo yhesti, että mitä siellä oikein puhustellaan. Siellä oli vaan kuinka Ismo oli antanu Jaanalle, niin helposti anteeks sen talon tuho polton ja muuta sellasta. Tuntuvat puhuvan siitä kuin oikeesta elämästä! "Mä en antais niin helpolla anteeks jos mun talo poltettais..." Tai jotain vastaavaa oli kirjotettu.
Ei oikein iskeny muhunkaan...

punainen

tätä keskusteluu on kayty vajaa vuos sitte mut kaipa voin sanoo mielipiteeni. mä kävin vahingos kattoo noin kaks kuukautta sitte ja se apulanta keskustelu oli aika keskenkasvuista siis tuskinpa oli monikaan anna mulle piiskaa enempää apulantaa kuunnellu...en ees kattonu muita keskustelun aiheita,mut jos ne on tota tasoo mitä sanotte niin...täytyypä mennä tsiigaa! ;)

Ronjaronjanen

Joo, siellä on kyllä aivan uskomattoman teinixiä se meininki vaikka kait siellä on tosi moni trollejakin. Onpahan se hyvä puoli että siellä on todella helppo päteä ottaen huomioon muiden kommenttien tason  ;)
En ole kyllä itsekään käynyt demissä ainakaan vuoteen enkä ikinä ole kirjottanut sinne. Sillon joskus vuosi sitten kun mun kaveri kävi siellä demin apulantakeskustelussa se oli käsittääkseni vielä edes kohtalaisen korkeatasoinen, muttamutta ajat muuttuu  :P

vik

demitän. o/

pääosin al-keskustelussa jossa ei ole apulannasta juuri puhuttu ainakaan puoleen vuoteen.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Wirtabiuha

Käyt siellä juurruttamassa oikeaoppista apulanta tietämystä ja tuntemusta teinixeihin? huvä hyvä!  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Ronjaronjanen

vik, oletkos sattumalta törmännyt siellä ystävääni Murhenäytelmään? Ainakin muistaakseni se käyttää tuollaista nimeä nykyisin..

vik

Olen joo. Oli mukana noissa meidän al-keskusteluissammekin kun puolisentoista vuotta sitten alkoivat, nyttemmin törmään todella harvoin.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.