Median Tukahduttama Ihminen

Aloittaja Lerppa, elokuu 30, 2003, 09:56:02

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Sattuuko kukaan tietämään mitään siitä Tonin näyttelystä, olis perin mielenkiintoista käydä siellä :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

mä en ainakaan tiiä siitä mitään   :(
olis kiva tietää esim mitä se maksaa vai maksaako kenties mitään(mitä kyllä epäilen syvästi)
koska olishan se ihan kiva nähä että millasia töitä Toni on saanu aikaseks  :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Olishan sitä kiva käydä kattoo, mutta, kun mä asun kohtalaisen kaukana Helsingistä ja ei viittis lähtee sinne asti. Mutta kertoisitteko sitten te jotka olette käyneet/aijotte käydä kertoa millanen se oli. Tuskin ne kuitenkaan on mitään taululle roiskutteluu tehny.

amniinba

niin olis...onhan se toni niin taiteellinen ihminen.. varmaan hienoja tauluja. onkohan siellä se kuva mikä on aivan niinkuin kaikki muutkin levyn kansissa, se aika oranssi?

Silti_Onnellinen

niin..kyllä sinne taitaa olla pakko mennä..
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

-Poison-

mäkään en tiiä siitä mitään, mut kyllä se on pakko mennä kattomaan! Bussissa kuulin ku jotku naiset puhu siitä jotain että sinne on sisään 20e mut mä päätin olla uskomatta! ;D

emmi

älä tunnusta jos sattuu

punainen

Missäs tää tontsan näyttely sitte on? No nettisivuilla luki että makasiineilla, mutta kun tänään siellä kävin ei siellä mitään ollu.Vaik taiteen ystävä oonki en ole paljon taidenäyttelyissä käynyt, joten en tiedä paljo yleensä maksaa,mut 20euroo?! ???Tuskinpa, en ees minä apulantarakastaja ja taiteenrakstaja maksais tollasta summaa...  :-/

Lerppa

Hmm.. oliko tuo näyttely nyt sitten tosiaan? Kävikö kukaan?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

oon alkanu epäileen samaa...kävín tänään makasiineilla ja vetämässä sitä kahvilan ovea,mutta sehän prkl on aina kiinni. en oo kyllä kuullu et olis joku käyny...

rautalintu

Se oli vaan sellanen hetken juttu. Siellä oli kaikkia taideteoksia, mutta se kesti tavallaan vaan sen yhden illan. Roikkuu ne taulut siellä kai vieläkin, mutta siellä ei ole niitä esityksiä. Telkkarista näin ja kuulin.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Höh... Eikös noi näyttelyt oo kestäny yleensä jonkun kuukauden?

rautalintu

Mutta se ei ollutkaan mikään tavallinen taidenäyttely  ;)
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu


Wirtabiuha

Mä olen kyllä nyt tosi pettynyt! Ois ollu tosi kiva käydä kattomassa, mutta joo, eipä voi mitään,  :(
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.