miksi?

Aloittaja Silti_Onnellinen, lokakuu 18, 2003, 04:50:26

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

en pysty kirjottaa, ku toi vaan ilmottaa, että virhe..joku.. on tapahtunut, ku yritän lähettää jotain.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Silti_Onnellinen

wow. nyt mä sain tän toimimaan...painoin vain tällä kertaa "ei".
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Silti_Onnellinen

eiiiii...ei se sittenkään toimi. kun yritän lähettää "keikat" osioon uuden aiheen, niin se vaan ilmottaa, että virhe210 on tapahtunut ja valitettavasti en voi avata keikat txt. jotain. tylsää.

rautalintu

Mut täähän oli äskön ihan pimeenä koko mesta, jos siihen liittyy ???
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Ehkä siihen tuli joku ongelma sillon kun täältä hävis puolet viesteistä... Tietääkö joku muuten mistä lyhenne EP tulee?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

juGe

Nyt toimii taas. Tuo johtui tosiaan siitä kun koko keikat-palsta hävisi, silloin meni systeemit muutenkin vähän solmuun.

EP tarkoittaa alunperin 7" vinyyliä. Lyhenne taas tulee sanoista Extend Play. Nykyisin EP määritellään, niin että jos levyllä on yli neljä eri biisiä (ei eri versioita tai mixejä samasta bisiistä), niin siloin levy on EP. EP:llä voi toki olla vaikka 4-8 biisiä, mutta biisien yhteiskesto ei saa ylittää 20minuuttia. Sinkuissa kesto ei taas saa ylittää 15minuutin rajaa.

jouhu

Mulla ei tomi toi julkaisut palsta....vai oliko se keikat? No, kuitenkin, kun yrittää lähettää viestii, niin se sanoo vaan, että virhe sivulla.

salza*

juu, julkaisut ei toimi!  :'(

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.