ihmissuhde onkelmat

Aloittaja salzaliini, marraskuu 10, 2002, 05:48:26

« edellinen - seuraava »

salzaliini

no nii,nyt minä tämän sitte teen.
elikkä nyt meijän ei tarvi enää jauhaa nuita onkelmia sinne plastik-juttuun... elikkä tänne nyt vaa kaikki maailman onkelmat! ;D

Welhotareijaksakirjautua

heh.tätä odotimme. ;) mä en vaan nyt keksi mitään sanottavaa kun mun systeemeissä ei oo tapahtunu edistystä... :P

salzaliini

on se kumma,et ku saa tehtyä tämmösen onkelma jutun nii kellää ei óo onkelmia,ajan kanssa varmaa kaikilla on! :D

jaa,no mun tämän hetkinen onkelma on se että mulla ei tuo koulu oikeen rullaa... :(

Pirun_morsian

No ei mullakaan ihmissuhde ongelmia oo, päinvastoin... kihlauduin pari kuukautta sitten aivan ihanan ihmisen kanssa... :D  
mutta koulussa ei mee kovinkaan lujaa.. erityisenä heikkoutena mulla on toi ruotsi. siis mä en osaa sitä vaikka kuinka yritän ja nyt en jaksa enää yrittää...

2 + 2 = 5

onnea valitsemallanne tiellä. ;D

salzaliini

onnea kihlautumisen johdosta! ;)
no,mulla itellä on ihan aina jotai onkelmia, :(
nyt mulla menee koulu ihan metällee,tahtois lukioon ens vuodeks,mut mun tokarilla ei kyllä lukioon mennä,eli kympille!
ja site mulla on tossa yhen kaverin kans ollu vähän onkelmia (se o hirveen masentunu ja se o miettiny jopa itsarii)
ja sitte mulla on tossa ollu yhen jätkän kans juttua,mut se on nyt vissii mun "kamusta" kiinnostunu.
HuH..olipas kova työ kertoa mun tän hetkiset onkelmat... että...mulla on ainaki onkelmia.:(

Pirun_morsian


Purppuraviittainen WeLhoTAr

Onnea vaan multakin! :) joo,eipä mee munkaan kolu niin hyvin...tänää tuli kemiankokeest 6.damn.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Pirun_morsian

Kiitti!! :D joo, mul tuli ruotsin aineest jotai 6-, vaikka yritin tehä sen hyvin..kun ei oo tota kielipäätä ni eihän se voi onnistuu

salzaliini

mulla menee koulu ihan perseeleen. tänä lukuvuonna oon saanu peräti yhden kasin,kaks seiskaa ja loput on sitte kutosia. hmmm...voi tulla hyvä todistus. :(
Purppuraviittainen Welhotar: miten sulla on edistynyut sen jätkän takas saaminen? :)

Purppuraviittainen WeLhoTAr

ei vielä edistystä... :) mutta huomenna teen radikaalin liikkeen..!kerron sitten lisää... :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

2 + 2 = 5

 :-* kovasti vaan onnea yritykseen.

salzaliini

no,kerroppa sitte huomenna sun radikaali liike. :)
mä tuun hulluksi kaikkien urosten kanssa!! :( prkl
ja yks meijän koulun lukiolainen jätkä (v*tun hyvännäköne) "vainoo" mua.. ;) Se tulee ihan joka päivä vastaan ainaki sata kertaa,eilenki olin kaupungilla ni se tuli sielläki kolmesti vastaan ja olin kaupungissa ehkä puoli tuntii..! no mikäs siinä,nopahan ainaki silmäruokaa! :)

Snake

No nii,eipäs muuta ku kiinni vaan :DMuo rupes vainoo yks kaverijätkä.Se ei millää meinaa tajuu etten oo kiinnostunu siit muuta ku kaverina :-/
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

salzaliini

mä tiedän tunteen ku joku ei tajuu ettei kiinnosta. :(
yks mun kaverijätkä on kysyny multa kolmesti ja se ei meinaa millää uskoo et ei kiinnosta!
Mutta se lukiolainen ihanuus mua vois vähän kiinnostaakki... ;D
*Grrr*



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.