ihmissuhde onkelmat

Aloittaja salzaliini, marraskuu 10, 2002, 05:48:26

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Mikähän ihme siinä on ongelmana, jos samat ihmiset tänne kirjottelee ?
[ -You should see my scars- ]

Kristalliprinsessa

Sitäs minäkin ihmettelen! Eihän täällä syntyis mitään keskustelua, jos ihmiset ei kirjoittelis usein. Ja se keskusteluhan täällä on pääasia!
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

Vilkku

Kommentti oli varsinkin hauska henkilöltä, joka itse kirjoitti jo aika moneen aiheeseen :) Muttah, korjatkaa ihmeessä jos nyt väärin käsitin. Ongelmaa en silti tässä näe.

Kyllä se vaan niin on, että mä alan jo sen verran vakiokalustoa olla, että mun kommentteihin on vaikee olla törmäämättä. Ja kuten Kristalliprinsessa sanoikin, niin keskusteluhan se tosiaan on pääasia.
[ -You should see my scars- ]

salzaliini...

jaa. että tämmöstä tänne tällä kertaa. :D

onhan se hyvä että minulla ja welhottarella on 'ongelmia'. just eipä tässä nyt muuta. :)

-luay-

-minun mielipide, en tarvitse näseviä kommentteja...-

Musta on ainaki hienoa, että joku tekee täällä tätä keskustelua "tosissaan"...
Lähes aina, kun johonkin viestiin on vastannut joku "tutumpi" (esimerkiksi juuri salzaliini tms.) luen sen automaattisesti aiheesta välittämättä... :)
Että tällästä tällä kertaa, päivänjatkot!!
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

KatjaRock

Mie en nyt tajua. Eikö tämä ole board?  ;D

Hmph.

Ja sitäpaitsi mulla on ihan punaset posket.
Time goes on, I wont.

Wanda

Lisää valitusta. Sain uskonnon kokeesta 6. Kemian joudun uusiin ja Matikasta 5. Tiedän, että en pääse mistään kunnolla läpi. :(
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

Ilona

Mansikki, nyt täällä on yks uus hyyppä joka tuli kans keskusteleen, joten toivottavasti se sun ongelma ees vähä pieneni.. ;)
Ois mullaki yks ihmissuhde ongelma.. Se kyl liittyy mun vanhempiin, jotka ei pysty mitenkään hyväksyyn mun poikakaverii..  :( No, ne ei oo nähny sitä, sillä me ei asuta samalla paikkakunnalla eikä se oo viel päässy meille, mut onko kellään hyvii ideoita saada vanhemmat ymmärtään?? ???  Sit siitä riippuvuudesta.. Mä tunnen olevani riippuvainen siitä jätkästä, sillä me mailailaan toisille ja tänään mä oon ollu aivan hermona ku se ei oo mailannu mulle, vaikka mä kyl tiedän et sillä on vaan niin kiire, ettei se oo kerenny.. :'(
Niin, ja sit se et mä ymmärrän teitä kaikkia, jotka sanoitte ettei teillä oo kielipäätä.. Mulla on vaikeeta enkku ja mun suureks harmiks mulla on 12h/vko enkkuu ens jaksossa, joka alkaa huomenna.. Help me!!! :-/

salzaliini..

vanhemmat sai hankkia aivot.

Niina(Niina-Maria)

Ilona, miksei ne sun vanhemmat hyväksy sun poikakaverii, jos ne ei oo ees nähny häntä  ??? Höh..ihan outoo...Hhm..ehkä sun pitäs tutustuttaa tää sun poikakaveri sun vanhempii..ehkä sun vanhemmat sitten pitää hänestä ja hyväksyy hänet..toivon ainakin niin!  :)

salzaliini...

meijänkää emäntä ei hyväksyny yhessä vaiheessa et mä oon poikien kans,siis pelkästään ihan vain kaveri. se tuntuu olevan aika vainoharhanen. :( että enpä oo oikee poikia kotia tuonu jos se saa jotku skitsot. :(

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Meiän äippä aina sanoo et mul saa kyl olla poikakaveri ihan vapaasti mut ois kiva jos sille siitä kertosin...Noh,enpä kuitenkaan jaksanu kertoo sillon ku oli koska ois alkanu rasittava tenttaaminen... ::)
Niin.Siis mä en oikeen tajunnu tota Mansikin kommenttia mutta mä ainakin kirjotan tänne usein koska tääl on kivaa porukkaa ja oon riippuvainen(ko) tästä... :) heh. Ja mä oon ihan Welhotar vaan..helpompi sanoo. :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

KatjaRock

Minä en heti kertonui äitille että seurustelen ja sitte se tuli ilmi puoli vahingossa. Äiti oli vaan pettyny ku en ollu sille sanonu. Luuli olevansa niin kamala, ettei voi kerota. Äiti on kiva.

::)

Ja mie sekasin taasen.
Time goes on, I wont.

apisgirlie

mulla näitä onkelmia riittää...
koulu menee päin persettä...varsinki ruotti...
siitäki on koe ylihuomena...prkl...
sit mä oon riioissa äitini kans...sit mun x-rakas,
josta kyllä vielä välitän asuu eri maassa...sit
yx toinen x-rakas on ihana, mut silti niin
pöljä ja vittumainen, että ottaa päähän.
sit mä suutuin viel isännällekki, niin että mä
löin sille luurin korvaan...onnexi mä saan
broidilta syndelahjax Syitä ja seurauksia levyn,
ku sitä mul ei oo viel...Se rauhoittaa varmasti...
prkl, ku pääki on kipee... :(
apisgirlie

salzaliini...

jep. että on niitä onklemia sitte muillaki ku mulla ja welhottarella. ;)
mullaki meni aamulla hermot ni lätäsin kaverin poikakaveria (minunkin kaveri...)  kuonoon.. :( joo.eipähän ainakaan vittuillu mulle enää. eikä vittuile. perkele. sillon ois kyllä tarvinnu apulantaa. (siis kuunnella) mutta jätin vahingossa soittimen ja levyt kotia. :( niin justiisa.
mulla on aivan sairas nälkä. :( ja kotiakki pääsen vasta tunnin päästä. :(
mutta jatkakaa te tästä.. ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.