Mc coy´s show

Aloittaja Niina-Maria, kesäkuu 25, 2003, 12:49:37

« edellinen - seuraava »

Niina-Maria

Ja kaikkihan muistaa katsoa huomenna kyseisen ohjelman. Tuukalla näpit mukana ohjelmassa, toiminut ohjaajana.
Mielenkiintoista nähdä tämänkin tyyppistä ohjaustyötä Tuukalta. :)
Mä haluun lentää aurinkoon...

JenniThaApisFAni

hahaa se pitää sitte kattella mitä tuukka on saanu aikasex...
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

Vilkku

Kuvasivat sitä muuten tänään meillä töissä [Lintsillä]. Ite en nähny Tuukkaa enkä ees Andya, mut aika sekasin oli kuulema päähenkilö ollut. Koskas se nyt selvä oliskaan :)
[ -You should see my scars- ]

Lilou

Tänää se alkaa...Saas nähä millasta jälkee tuukka o tehny.....Tod.näk, hyvää,onhan se sentää Tuukka....Kiva nimi Tuukka....taidan nimetä joskus laspseni Tuukax :)...Sit jos saan 3poikalasta ne vois olla Toni,Tuukka ja Simo :) ...no nii joo...Ihana sää,ja mäki vaan istun koneella,pitäs mennää ottaa kyl arskaa.....sen teen!!!!!!
Näkyy :)  !!!!!!!!!
*Lilou Kuittaa*

salzaliini*

olin 10-leirillä ni en nähny tota ohjelmaa.. :( *SNiFu* en nää kyl sitä seuraavaakaan ku oon riparilla isosena ni pitänee pyytää kamua nauhottaan. :)

hensi_apis_fani

mä kattosin sen oli se iha hyvi tehty...andy on kyl hassu jätkä...hahah...ne ois hyvät nimet lapsil...:)
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Hemppa! hei sinä hurrrja piski. andy on kyl hauska jätkä... heheh...

hensi_apis_fani

samppa!!!jejee..on se juu...:)
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Silti_Onnellinen

"vittu! ei kantzii kozkee zähkölankaan.. ainakaan kahteen samaan aikaan.."
mä tein ton saman virheen just yks päivä.. andy oli iha oikeessa :)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Riitu

kyl on aika hyvä ohjelma.. aika paljon ne kyl osti tavaraa sieltä ikeasta..
turvallista matkaa helvettiin..

*tuuli*

Mä en oo kattonu ku vähän kerran sitä Showta... tajusin just äskenki lukeneeni suosikista kuka ohjaa...;D vois ihan sen takia vilkasta jos sattus ruudulle sillon.

salzaliini*

aika kurko ohjelma! mul o jääny 1 jakso näkemättä.. x]

Silti_Onnellinen

haa... tänään on torstai! Se on näin kesällä ainut ohjelma joka on pakko kattoo...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Lilou

DAMN!!!!
En nähny ko. ohjelmaa viimmex ku olin Kuusamos mökil=( ,tapahtux/sattux jotai ???Kertokkee plz..
*Lilou Kuittaa*

*tuuli*

viimekerralla angelina men autokouluun ja andy imuroiii! en muista muuta mut ihastuin kyseiseen jaksoon aika täydellisesti.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.