Lastenelokuva netissä

Aloittaja Tuomas Pee, marraskuu 10, 2003, 01:14:31

« edellinen - seuraava »

Tuomas Pee

Niille, joita asia kiinnostaa, kerrottakoon, että Apulannan jumala-videosta vastannut ryhmä Ihmiskunnan ainoa toivo on putkauttanut pihalle lastenelokuvan Poika ja vesi. Leffa löytyy osoitteesta http://www.mystinenportaali.com/iat ja tiedotteessa sitä kuvaillaan näin:

"Poika viihtyy veden äärellä, mutta hän ei ole koskaan oppinut uimaan. Silti vedessä on jotain puoleensavetävää. Läheinen oja vesiliskoineen, malluaisineen ja sudenkorennontoukkineen on tuhatkertaisesti jännittävämpi kuin tyhmä isoveli tyttöystävineen.

Sinne on mentävä, minne vesi menee, vaikka äiti olisikin kieltänyt. Ojassa näyttää olevan vastauksia moniin kysymyksiin. Jos sammakosta tulee prinssi, tulisiko vesiliskosta prinsessa? Ja mitä ovat kummalliset keltaiset miehet metsässä? Poika ja Vesi kertoo veljistä, siskoista, vedestä ja liskoista."

Eli jos lasten- ja nuortenelokuva kiinnostaa, sinne vaan. Palautettakin saa antaa. Joko tänne tai IAT:n sivuille.

-tuomas peurakoski

Lerppa

Kaipa mä olen sitten käpy...  ::)  ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Kävitkös sä lerppa kattoo ton jutun? Millanen se on...? Toisaalta voisinhan mä käyäd sen itekkin kattoo... ::) *puhuu itsekseen*

Lerppa

En ole kokonaan kerennyt katsoa... pitäis paremmalla ajalla sitten joskus...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

rautalintu

Me kävyt... Miekin katsoin pätkän. Se alku oli tosi hieno siellä vedessä. Ei ole vaan ehtinyt loppuun katsoa vielä.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Tuomas Pee

Jos vilkaisitte leffan, palaute olisi tosiaan mukavaa! Näistä kun ei oikein sellaista meinaa koskaan saada irti.

Joko tänne tai vieraskirjaan: http://www.mystinenportaali.com/iat/palaute.html

Kiitos!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.