Kuka haluu Stadiin asumaan?

Aloittaja Tero, joulukuu 07, 2003, 02:59:31

« edellinen - seuraava »

rautalintu

No samaa tekevät Helsinkiläislapset ja nuoret Linnanmäellä
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Vilkku

Pakko muuten sanoa kun olin Linnanmäellä duunissa viime keväänä ja kesänä, niin oli se kyllä käsittämätöntä kun siellä oli mm. yksi poika, joka oli heti ekana päivänä [käyttäytyi aina vähän omituisesti niin jäi mieleen], ja oli siellä lähes joka päivä. Kyllä siinä työkavereiden kanssa mietittiin, että eikö se käy koulua ollenkaan :P

Ja aiheeseen vielä, että minä asun Helsingissä ihan mielelläni. Sopeutumiskysymys se mun mielestäni vaan on. Ja on jotenkin liioiteltua sanoa, että Helsingissä on kaikilla koko ajan kiire ja kaikki on jotenkin vittumaisia. Eiköhän Tampereellakin ole jengillä kiire ja eiköhän sieltäkin inhottavia tapauksia löydy :) Mut ite kyllä tykkään Tampereesta myös kovasti.

Keskustaan tosin en tahtoisi muuttaa, mutta tää on kyllä mulle parasta mahdollista asumista kun saa asua rauhallisessa paikassa meren rannalla, mutta keskustaankaan ei oo sitte niin kamalan pitkä matka.
[ -You should see my scars- ]

KristalliEnkeli

vilkku ~~> pakko kysyy, et olitko siel töissä sillo viime kesänä (?) kun MTV3:lla oli se kutsuvieras tilaisuus tai vastaava?
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Vilkku

Aijai, nyt pistit pahan :) Voin kyllä kattoa kalenterista jos sanot koska se oli. Nyt vähän väittäsin että olin sillon vapaalla kun ei ainakaan mieleen tule mutta yksityistilaisuuksia oli kyllä paljon, kaikkia en muista :)

jouhu

*tuuli

mikä kutsuvieras juttu?? oliks lintsillä jotai kutsuvieraita??  :)

nii varmasti ihan siinä missä tamperelais lapsukaiset ravaa särkänniemessä niin helsinkiläiset ravaa linnanmäellä. musta on kiva käydä jommassa kummassa kerran vuodessa, mut joku kausikortti huvipuistoon on vähän liikaa!

Vilkku

Olen aika samaa mieltä. Ei siinä, kyllä mä itsekin kävin sitten Lintisillä kieppumassa kerran jos toisenkin ja Särkänniemessä piti käydä useammin vaikka yhteen kertaan jäikin, mutta kyllähän se on jo vähän hassua jos sitte käy monta kertaa viikossa niinkuin se mun esimerkkinä mainitsemani poika. Mulle kaikkien tommosten huvitusten viehätys on osittain siinä, ettei niitä kovin usein tule tehtyä :)

Ja olihan noita kutsuvierastilaisuuksia joo. Siis eri yritysten tapahtumia, joihin oli sitte sen yrityksen asiakkaille jaettu lippuja. Oliko muuten KristalliEnkeli siellä maikkarin tilaisuudessa jotain esiintyjiä ? Kovasti koetan muistella olisinko töissä ollut :)

KristalliEnkeli

ei siellä mun muistaakseni ollut ketään erityisiä esiintymässä... mulle jäi vaan mieleen, että ilma oli tosi hyvä....ja sit muistan sen pahan olon mikä tuli sen kieppi-laitteen takia (5 kertaa oli liikaa mulle!!)
harmi, kun en muista oliko siellä niitä esiintyjiä...
mut mistä sen tietää jos vaikka ollaan törmätty siellä :D

Vilkku

No mutta, ens kesänä ajattelin kyllä sinne mennä takaisin töihin, sitte voit vaikka tulla moikkaamaan mua ihan tarkoituksella :)

KristalliEnkeli

*tuuli

wuu... se kieppi on kyllä aika pelottava...oon ollu siinä kerran... :) kiva kun oli vaan vähä aikaa sitte laitettu rustoon reikä ni sitte se koru hakkas aika perkeleen kipeesti siihen suojukseen joka laskettiin pään yli....

Vilkku

Lainaawuu... se kieppi on kyllä aika pelottava...oon ollu siinä kerran... :) kiva kun oli vaan vähä aikaa sitte laitettu rustoon reikä ni sitte se koru hakkas aika perkeleen kipeesti siihen suojukseen joka laskettiin pään yli....

Kuulin muuten tasan saman asian parilta muultakin ihmiseltä, just toi rusto oli tuottanu muillekin onkelmia :)

rautalintu

Kieppi oli ihan kamala. Se sattui koko päähän ja hartioihin. Kaveri sai sitten kuitenkin suostuteltua toisen kerran peräkkäin, ja sen jälkeen sitten yrjösin. Koskaan ennen ei ole tullut mistään laitteesta edes huono olo. En kyllä enää mene tuohon laitteeseen!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Vilkku

salza01

mä en oo oikee semmonen huvipuisto-ihminen. tai siis kerran kesässä ku oulussa on tivoli ni käyn mä siellä kattelee porukoita. mutta keväälläkin kun me oltii saksassa ja mentii sinne europa park-huvipuistoon ni mun serkut ravas kaikissa laitteissa ja mä vaa olin niissä pikku kaupoissa ja otin aurinkoa ja sillee rentouduin siellä. oli iha sairaan mukavaa kuitenki. kävin mä tukkimäessä kerran.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.