ALIAS

Aloittaja punainen, tammikuu 05, 2004, 11:32:17

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

rautalintu! Mä olen aina tykännyt sun nimestä, musta se on kaunis.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

blind_eye

niin on  ;D miten oot osannu valita noin hienon...?  :o
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

rautalintu

Ai, kiitoksia vaan. Mun mielestä se on jotenkin pelle..
Se tosiaan tuli siitä kirjasta, jonka luin.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Minun nimimerkkini on aivan puhdasta ironiaa kaikille teineille, joilla ei ole edes harmainta aavistustakaan siitä mikä "jätkä" on. Vinkki: se ei ole kuka tahansa miessukupuolen edustaja!

Tuo topicci "En ymmärrä jätkiä" by: SalzaLiini taisi olla minun ensimmäinen johon vastasin ja siitä kai se sitten on jäänyt tunnistussyistä.

Mukavaa huomata, että Vilkkukin on hyvien elokuvien ystävä :)

salza01

se jätkä, minä en kyllä ole alottanut tota "en ymmärrä jätkiä"-topiccia..  ??? *mutinaa*
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

No nyt kun tarkemmin katsoo niin et aloittanutkaan, mutta sinun nimimerkkisi paistaa siellä aika näkyvästi ja minulle on jäänyt sellainen mielikuva, että sinä olet siellä elementissäsi.

salza01

aha? enhän mä oo siellä ees paljoo kirjotellu ja lähinnä läppää heittäny,mutta iha mite herra tykkää..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Salzaa taitaa vähän ujostuttaa... :-*
No ei kun sinä olit heti ensimmäisenä vastaamassa aiheeseen "jätkistä". Ei siinä mitään, rakkaudestahan se hevonenkin potkii.

vik

Njaa. Eräällä toisella boardilla liikun nimellä reykjavik koska kyseinen sana on mielestäni kiva lausuttuna ja muuan loistokkaassa biisissä on "nyt oli kanttia pakata hyvästiksi... reykjavik"-rivi. Lisäksi olen oikeastikin hienoisesti kiinnostunut kyseisestä kaupungista ja joskus vielä sinne pääsen.

vik siis tuon loppu.

muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

salza01

LainaaSalzaa taitaa vähän ujostuttaa... :-*
No ei kun sinä olit heti ensimmäisenä vastaamassa aiheeseen "jätkistä". Ei siinä mitään, rakkaudestahan se hevonenkin potkii.

näinkö meinaat?

Näin meinaan. Et olisi niin innokkaasti silloin kommentoinut etkä myöskään olisi huolissani siitä, miten minä asian nään.  ;)

hande^

pitääks sun sejätkä aina puuttuu toisten sanomisiin... mä oon ymmärtäny et tän keskustelupalstan idea on sanoa OMA mielipiteensä, eikä puuttuu ja kommentoida kaikkee mitä toiset sanoo... mä en nyt haluu puuttuu sun ongelmiin, mut mä kehotan vähän rauhottuu, ettet saa tääl ihan urpon mainetta... älä ota tätä henkilökohtasesti... ;)

sitten asiaan: toi mun nimi on mun äiskän keksimä... se käytti sitä joskus pari vuot sitten... sen jälkeen mä oon tykänny siit iha hirveesti... mul on sama nicki paris muussaki keskustelus ollu...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Ja on siinä meillä mestarimoralisoija! "ei täällä saisi puuttua toisiin ihmisiin". No minkähän takia tälläsiä keskustelupalstoja järjestetään, jossei toisten mielipiteitä kommentoimaan? Ottaa sitten niin päähän tuollaiset, joilla ei koskaan ole mitään omia mielipidettä mistään ja tulevat tänne äitin keksimällä nimimerkillä puhumaan paskaa toisista.

hande^

tottakai sä voit toisten ihmisten sanomisiin jotain kommentoida, mut seki rajoissa! ja mitä vitun välii sil on et kuka mun nimimerkin on keksiny... (vois iha yhtä hyvin olla jonku kaverin keksimä)se nyt sattu vaa olee mun mutsin keksimä ja mä nyt vaa satuin tykkää siit... suurimman osan nimimerkit tääl on jonku kaverin vääntämii, mist on sit ite tykänny... enkä sinuna yhtää sanois mun nimest mitää... ja sanoin et et viittis ottaa tota mun edellist viestii nii henkilökohtasesti...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

salza01

no enhän mä sitä oo mitenkää innokkaasti kommentoinu? tää meni nyt vähä ihmeelliseksi..?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.