Tohtor Halla viedo, TÄRKEETÄ!

Aloittaja *tuuli, marraskuu 10, 2003, 10:15:32

« edellinen - seuraava »

*tuuli

Niin tuotah... joku joka on nähnyt 'Tohtori Halla' videon...-> niin kun meidän kirjastossa on juuri nyt saatavilla se mutta kun mua on peloteltu että se on jotenki raaka ja sitä ei siks näytetty missään musiikkitv:illä... Että kertokaas mitä tässä videossa tapahtuu, onko verta tai muuta raakuuksia joita pieni mieli ei siedä.

Asialla on sitten hiukka kiire kun se saatetaan lainata mikä hetki hyvänään... kiitos kaikille vastanneille.  :)

rautalintu

#1

Ei se ole raaka. Ihan huumoripohjalta tehty. Ei sisällä mitään kauheuksia.
Kannattaa kyllä tsekata! ;)
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

loppujen lopuks se on itseasiassa aika huvittava video  ;) ei siun tarvitse varoa, että pieni mielesi järkkyisi :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jousku

Kannattaa ehdottomasti lainata! Mäkin eksaks aattelin, että onkohan se mitenkin raaka, mutta hauskahan se on...

(tyhmä koulun kone ei anna rekistöröityä!)

*tuuli

miten se toni sitten mustalla hevosella sanoi että sitä eivät ne kaiken maailman musiikkivideon näyttö kanavat halunneet näyttää??? eikö siinä iiihan varmasti ole 'mitäään'? siis raakaa?

Vilkku


Se on just niin läpällä "raaka", ettei sitä voi tosissaan ottaa muuta ku mummot jotka valittais jos sitä telkkarissa näytettäis.
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Niin, ei siinä ole mitään pelättävää...Ihan kiltin oloinen juttuhan se on! ;D

puska

mun mielestä se on lähinnä komedia. punaista mömmöä lentää ja silleen. hauska se on. lainaa ihmeessä, naurat kun näet sen:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

vik

Ehkä raainta se kun Sypsy näkee sen Rock'n Roll-julisteen seinässä. Ja seksikohtaus. Ja Simon paita kun se videota kommentoi.  :-*

Vitsit voisinki kattoa ton ennenku Tampereelle lähden illalla.

Mutta siis. Jos olet todella yliherkkä väkivallalle ja mielestäsi tappaminen huumorina on äärimmäisen mautonta, älä väkisin katso. Kuitenkaan siinä ei mitään oikeasti pelottavaa ole ja kasetti sisältää paljon hauskaa making of-sälää jne eikä pelkästään sitä musiikkivideota.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


jouhu

Hauskaa, hauskaa!!! :D
Nauraa kaikelle mitä videolla on....

*tuuli

no hyvä. kettu jos joku on lainannut sen.

*tuuli

huoh... ja näin on tietenkin päässyt käymään.. voi räävä! >:(

jouhu

No, voi, voi....
Kun mä katoin mun pikkusisikon kaa sitä videoo, niin jäleenpäin huomasin, että video oli kielletty hänen ikäiseltään. Kun hän on nyt 13 v. Ja se video oli muistaakseni suositeltu 14- vuotiaasta eteenpäin. Mutta eipä näyttäny saavan traumoja.  :P

*tuuli

apua...! ehkä parempi etten mä saanut sitä...

punainen

Mun täytyy tunnustaa et video teki inhoreaktion mulle kun sen ekaa kertaa näin...Mikä oli tietysti hyvä kun video tosiaan teki tehtävänsä. Mä en tiedä mistä johtuu et se koko Tohtori Halla saa mut aina liikutuksen valtaan...Se tunnelma mikä kulkee sen koko making of- pätkän aikana on kun jostain toisesta maailmasta, apulantamaailmasta tai jostain...Aika koruton ja ankee meininki. Toisaalta mitä muuta apulannalta voisi odottaakaan?  :)

Mutta älä nyt turhaan pelkää kattoa sitä!



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.