Tohtor Halla viedo, TÄRKEETÄ!

Aloittaja *tuuli, marraskuu 10, 2003, 10:15:32

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

Jouhu ~~> hmmmm....ku ei tost Tuulin videolainaamisesta taida tulla yhtikäs mittää, ni viitsisitkö lähettää sen sille postissa kuten tossa aikaisemmin sanoit  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

Kyllä! Tänään kävin kyllä kirjastossa ja toi video oli siellä...Aattelin, että pitäiskö lainata uudestaan, mutta ei nyt sitten jäi...Mutta ehkä ensi kerralla...
Tuuli varo täällä ollaan jo tulossa!!

KristalliEnkeli

jouhu

KristalliEnkeli

hihhihheihheih  ;D...juuh mä alan olla väsynyt  :)

*tuuli

voi voi voi kun ei millään jaksanut raahautua tämä tyttö tänään kirjastoon..... ;D taisi se videon lainaaminen jäädä torstaille......... ;D ;D ;D

jouhu

Voi, voi tuuli!! Ei saa lusmuta!!
Tänään kävin kirjastossa...taas kerran... Sitten, kun olin ihan rauhassa ylittämässä katua, niin eikös joku autoilija tule ja tööttää täysillä!! Mä olen tööttäyksille altis. Kun ylitän katuu ihan rauhassa ja sitten tulee joku ja tööttää täysillä ja mä saan sydärin! Menen vielä suojakatuu pitkin kiltisti...

Wirtabiuha

Voi jouhu raukkaa!  ;D eikun oikeesti... Sä kuolet siihen että sä pelästyt jotain, mä edeleen siis tavallaan uskon siihen että pahimmat pelot kertoo tavasta kuolla... No juu.
  Tosiaan, sanon  minä joka ei jaksanut mennä tänään kouluun... -ei moralisaarnoja! Itseäni mä vain sillä satutan, Aivan!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

KristalliEnkeli

Wirtis ~~> mä ku luulin et sul oli päänsärkyä, ni siksi et mennyt kouluun *heh*  ;D...juu-u..mä en ainakaan voi moralisoida (*eh* tiedät varmaankin miksi ;D)

*tuuli

hehehehehe... en ole vieläkään 'ehtinyt' (  ;) ) lainata sitä videoo....... täytyy katsoa jos lainaisi sen vaikka ensi tiistaina..... :)

jouhu

Koitahan nyt kuitenkin jossain vaiheessa elämää lainata se... :)

KristalliEnkeli

blind_eye

mä en oo nähny tota, onkohan se meidän kirjastossa...? toivottavasti!!
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

*tuuli

lainaa blind_eye meidän kirjastosta niin mun ei tartte.... ;D

HUOM~> en ole VIELÄKÄÄN lainannut sitä ::)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.