Vastaa edellisen kysymyksiin

Aloittaja Heizu, marraskuu 22, 2003, 01:55:11

« edellinen - seuraava »

YLE.

Kalakeitto vai potenssifunktion derivaatta?

PahaPahaAsia

sanoisin kalakeitto, koska en oikeen oo varma tosta potenssijutusta ja kaiken lisäks se on matikkaa...:(

negative vai tehosekoitin?

taika

Ei Negativeä ja Tehosekoitinta voi edes vertailla. Tehosekoitin on sen verran parempi bändi. Eli siis, Tehosekoitin on enemmän mieleeni, oli se Jonne Aaron kuinka söpö tahansa.  ;D

Kyssäri on..  Kuka on viimeinen ihminen jonka kanssa olet puhunut kasvoittain (onko toi sana??) ?
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

Lerppa

Jaa... taisimpa puhua mutsille eilen illalla jotain ennen nukkumaan menoa.

Millon olet viimeksi soittanut jollekin? eli vastaamista ei siis lasketa :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hande^

soitin tänä aamuna mun kaverille ku se ei ollu bussissa ku mä nousin siihen.. kyselin vaa et onko se myöhästyny vai pääsekö auton kyydil...

Paras ja huonoin koulunumero, mitä olet kokeista saanut?
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Vilkku

Laidasta laitaan, nelosesta kymppiin :)

Oletko koskaan itkenyt onnesta ? [Mulla jostain syystä riittää näitä itkukysymyksiä]
[ -You should see my scars- ]

PahaPahaAsia

paras koulunumero on...10 ranskan,enkun,et,äikän ja musiikin teoria kokeesta... huonoin numero on 5- hissan kokeesta... :)

missä tietämässäsi bändissä, jolla on tehty levy, on nuorimmat jäsenet ja minkä ikäiset?ents vanhimmat ja kumpi bändi on parempi?

hande^

kyllä, kerran olen itkenyt onnesta... :)

Laitetaan seuraavalle toi edellinen bändikysymys...

"missä tietämässäsi bändissä, jolla on tehty levy, on nuorimmat jäsenet ja minkä ikäiset?ents vanhimmat ja kumpi bändi on parempi?"

Jokaisessa bändissä on nuorimmat jäsenet, mutta luulen sinun kysyvän nuorimpia jäseniä kaikista bändeistä. Odotas, tässä oli joskus televisiossa sellainen lapsiräppäri. En muista kyllä sen nimeä - tai no aliasta. Vanha-ihmisiä bändejähän on vaikka kuinka paljon. Monet vanhat parrat, kuten ZZ Top esimerkiksi. No näistä kyllä jälkimmäinen hakkaa toisen 6-0.

Ei nyt mitenkään tuosta kysymyksestä tullut mieleen, mutta paljonko teillä on äidinkielen numero?!

hande^

8 täl hetkel vissii... ennen oli ysi ja nyt on vaara tulla päättäriin 7 :-/ mul vaa menee hermot sen maikan kaa, ku se on semmonen nipottaja, ni en jaksa panostaa...

seuraavalle kysymys on:mitä söit viimeksi? (älkääkä kysykö mistä mä tän kysymyksen repäsin...)

emmi

mä söin viimeks kanaa ja riisiä! nam! se on mun lempiruokaa! <3 :)

mitä ottaisit mukaan autiolle saarelle jos venettä ei saa ottaa? :)
älä tunnusta jos sattuu

hande^

mä ottaisin pari kaverii(+tugelin, tontsan ja simon(no ei!)) sit kaikki apis cd:t, -julisteet(sun muut sälät), sit ruokaa(ja juomaa) iha hirveesti, koska ainaki mä syön aika sairaasti....

Ketä/keitä sä arvostat?(jos apiksen poikia ei lasketa)

salza01

moniakin ihmisiä, julkkiksia ja ei julkkiksia. :D sanotaa nyt julkkiksista emmi ja ismo alanko.

mikä näistä ottaa eniten päähän:
*sanojen vääristely
*face to face kusettaminen
*selkäänpuukottaminen
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

No ehdottomasti selkäänpuukottaminen. Valehtelu saattaa joskus olla aivan positiivinen asia. Sanojen vääristely nyt on perustyperyyttä, jota kuulee muutenkin päivittäin.

Sama seuraavalle.

PahaPahaAsia

hupsanssaa... ;)tais tossa oikeesti jäädä yks kysymys väliin...sori!

noi kaikki on niin ilkeetä,että kaikki ottaa päähän...
eli "kierrän" kysymyksen ja sanon että kaikki.

koska viimeksi otit Apulannan julisteen pois seinältäsi ja laitoitko uuden tilalle?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.