Vastaa edellisen kysymyksiin

Aloittaja Heizu, marraskuu 22, 2003, 01:55:11

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

sanotaan vaikka näin, että lähiaikoina olen ollut onnellisuutta mittaavalla janalla lähempänä masentuneisuutta.
Rautalintu ~~> hekoheko, toi siun vitsis  ;D...mut, hei, kysynmpä tässä välissä, että mikä joukkue johtaa sarjataulukkoa?  ;D...noei saa "tapella" aiheesta. Mä myönnän, että Jokeritkin on hjyva joukkue, mutta mä olen kasvanut Hifkin parissa :)

onko sinusta mukavaa kun joulu tulee?
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

rautalintu

Niin Hifkihän se siellä kärjessä... :P totta turiset
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

mut, mä pahoin pelkään ettei se siellä kärjessä enää kauaa ole...siis luotan kyllä Hifkiin, mutta porukka alkaa jo pikkuhiljaa olla hyvin väsynyttä, kuten ne on itsekin sanoneet.

onko mukavaa kun joulu tulee?

Lerppa

On mukavaa, joulun tulo tarkottaa sitä, että kohta tulee uusvuos, sitten pääsiäinen, ja sitten KESÄ! ;D
Nojoo, on joulu muutenkin kiva, mummolassa on aina kunnon joulutunnelmat ;)
Eikä mitenkään ettenkö pitäis talvesta, se on oikeestaan ihan kivaa aikaa, ainoo vaan on tää loskapaska keli, joka ärsyttää...

Pidätkö itsestäsi?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

KristalliEnkeli

voisin ehkä jossain tapauksessa harkita pitäväni itsestäni, eli toisin sanoen en ole itseeni kovinkaan tyytyväinen...

Jos joutuisit valitsemaan; Pimeä metsätie tai pimeä pahamaineinen katu...kumman läpi kulkisit "mieluummin"?

rautalintu

Joo, HIFKi putoaa kauas. Pelicans voittaa mestaruuden ;D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

Juu, pelicans voittaa *eh*...pelicans ei voita edes villeimmissä unissakaan :)....mut, onneksi Jokerit ovat turvallisesti Hifkin takana *venyttelee ylpeänä*...kunhan ifk vaan ei kämmäis...!

Jos joutuisit valitsemaan; Pimeä metsätie tai pimeä pahamaineinen katu...kumman läpi kulkisit "mieluummin"?

Lerppa

Taas mä olen täällä vastailemassa.. noh, toivottavasti kukaan ei häiriinny siitä että vastaan joka kolmanteen tai toiseen ;D

Kyl mä mielummin kulkisin varmaan sitä metsäreittiä, tai en tiedä... jos se katu olis leveä ja valaistu.. *jää miettimään*

Meikkaatko? Jos meikkaat niin millon aloitit?

salza01

*lerppa ei se mitää,minäki täällä oon koko ajan vastailemassa. ;)*

meikkaan, aloitin ....öööö.... viiennellä luokalla?! joskus sillon.

minkä ikäisenä seurustelit ekan kerran?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

En ole seurustellut ketaakaan...

Mikä on suurin epäreiluus tässä maailmassa?

KristalliEnkeli

se, että on köyhiä...tai oikeastaan se, että on rikkaita...se, että immeiset ei oo tasa-arvosia...en mä tiiä oikeastaan. Toi oli ihan liian vaikee kysymys

mitä mieltä olet varvassukista? :)

*tuuli

ihan söpöt... mulla vaan on niin rumat varpaat ettei niitä kehtaa käyttää... tavalliset ja alkuperäiset sukat on kyllä paremmat.  :)

mitä hammastahnaa käytät??  ;)

Lerppa

Ne kutittaa ja tuntuu siltä että varpaat harittaa ;D en oikeen tykkää siis...

Miten usein katsot peiliin?

*tuuli

et vastannu kysymykseeni lerppa..... :-[

katson peiliin ööh... tuotaah... aamulla... ainakin... ja ehkä vielä toisen kerran illalla...... ja aina kun käyn vessassa... tulee sitä omaa pärstää tuijotettua loppujen lopuksia aika paljon...

ja mä edelleen kysyn sitä 'mitä hammastahnaa käytät'???

Lerppa

Ai sori, sun viesti olikin tullut sillä välin kun ite kirjotin :)

Golgatea käytän :)

Soitatko mitään/ketään? ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.