Vastaa edellisen kysymyksiin

Aloittaja Heizu, marraskuu 22, 2003, 01:55:11

« edellinen - seuraava »

salza01

mä vihaan vaatekaupoissa kiertelyä ja shoppailua. ostan vaan ku on pakko tai jos tosiaa sattumalta löytyy jotai mukavaa ni se lähtee joskus mukaan.

tilaatko kuvastoista vaatetta?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Lerppa

En oikeestaan, joskus alle 10v. tilasin toisinaa Ellokselta jotain mut... hmm... netistä ostin just vähän aikaa sitte Ramones-hupparin, että ehkä sen voi luokitella kuvastosta tilaamiseksikin :)

Ramones vai Misfits? ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Hmm, misfitsillä on pari niin vaan loistavaa biisiä mutta misfitsiä ei jaksa kuunnella koko levyä kun se on niin semmosta, joten yleisellä tasolla Ramones.

Millon olet viimeksi lintsannut koulusta? *minähän en koskaan...*
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

salza01

torstaina. oli pieni krapula. ;D

laita parhaus järjestykseen:
*teit meistä kauniin
*hiekka
*viivakoodit
*anna mulle piiskaa
*odotus ?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Wirtabiuha

*teit meistä kauniin
*hiekka
*odotus
*anna mulle piiskaa
*viivakoodit

entäpä seuraava?  
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

juhke...

*teit meistä kauniin
*odotus
*anna mulle piiskaa
*hiekka
*viivakoodit

oli vähän vaikee laittaa noi järjestykseen...  :)

entä seuraava...?

jouhu

Tää on muksa...! :D
*Odotus
*Teit meistä kauniin
*anna mulle piiskaa
*viivakoodit
*hiekka

Tää on, niin mahtava kysymys, että mitäs seuraava sanoo?

Wirtabiuha

Oletko näistä
Optimisti
Pessimisti
Idealisti
Anarkisti
Sosialisti
Darwinisti
Realisti
Kommunisti
Kapitalisti
vai
Materialisti

Koska kukaan ei vastannut tähän päätin siis tehdä sen vähän myöhässä olen: anarkisti, optimisti, idealisti, välillä realisti (harvoin ;D) haluisin olla kommunisti mutta tässä yhteiskunnassa se EI toimi! basson ja musiikin suhteen (cd:t, tabut, jne.) olen materialisti, ja pakko tässä maailmassa jonkun tason materialisti on olla... Kai?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

Idealisti... :)

ööh... pökästään nyt joku kyssä... kuka näistä henkilöistä OLISIT mieluiten:

Whitney Houston
Matti Nykänen
Michael Jackson
Jennifer Lopez
Toni Halme

;D ;D ;D

emmi

ei vitja mikä kysymys!  :D
no en mä kyllä mikään whitney harakka haluu olla enkä matti, enkä todellakaan halme, enkä mikään michael, jonka naamaa on leikelty sikana, ainooks vaihtoehdoks jää jennifer- lutka... en mä kyl sekään haluis olla  :D

haluaisitko olla mies?? ja jos tähän kysymykseen vastaa miespuolinen niin sille että haluaisitko olla nainen ja perustelut mukaan :)
älä tunnusta jos sattuu

PahaPahaAsia

no haluaisin olla päivän mies,kun haluaisin tietää millasta olis olla mies...mutta en varmaan kokonaan haluaisi olla mies.

seuraava?

Wirtabiuha

Kyllä mä haluaisin olla mies, paljon helpompaa! Vaikka jollain tasolla miehet on aina enemmän tai vähemmän tunne vammasia... a, niillä ei ole teknisiä onkelmia kerran kuussa b, ne ei voi tulla raskaaks c, niillä on tulevaisuus musamaailmassa... Vittu! Musta tulee mies! saatana., nyt ketuttaa!

Oletko opportunisti?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Silti_Onnellinen

no toisaalta oon...kyllä sitä useimmiten tekee asiat tavalla josta tulee vähiten itselle harmia ja mikä sujuu vaivattomammin..eli siis edullista sen hetkisellä tilanteella  ;D
mutta ei se aina noin mee...

Voisitko kuvitella olevasi hoppari?
(mä en!!!)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Wirtabiuha

Minä? Hoppari *hassu ajatus*
Een mä vois... mä kyllä näytin lievästi hopparilta kun mä kokeilin Lerpan Ramones-hupparia...

Onko sulla huppareita, jos on niin millasia ja näytätkö niissä hopparilta ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Silti_Onnellinen

mulla on apulanta huppari ja sit sellanen koulupaita huppari.. en näytä hopparilta ne päällä  ;D

onko silmät sielun peili?
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.