Vastaa edellisen kysymyksiin

Aloittaja Heizu, marraskuu 22, 2003, 01:55:11

« edellinen - seuraava »

jouhu

Kyllä löytyy.  :) Mulla ne on ihan silleen näkyvillä. Sellasessa kirjahyllyssä kaikkien ihasteltavaltavana.  :D

Miten reagoisit, jos huomaisit muuttuvasi mieheksi/naisesksi?

Wirtabiuha

Niinkun olen tässä todennut niin olisin mielummin mies...
Noh joo... Eli musta se olis hyvä juttu, juhlisin tai jotain ;D

Mitä tekisit jos sun ja sun mutsin "osat" vaihtuis, eli sä olisit sun äippä ja sun äippä olis sä ;p?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Muuttasin hiustyyliä aika rankasti, laittasin korvikset ja menisin muutamaan k-18 paikkaan käymään, mitkä oon aina halunnu nähä sisältä ja sitten huristelisin autolla ;D
Nii ja pysyttelisin kaukana faijasta ;D ;D :D

Mitä seuraava?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

*tuuli

hmm toi on jostaki elokuvasta  :)

antaisin tyttärelleni luvan ottaa nenäkoru kun hän on sitä niin kauan halunnut.  ;D

seuraava?

emmi

no jos ne vaihtuis mitä ei tietenkään tapahdu, niin lakkaisin olemasta niin ärsyttävä ja suostuisin lähteen aina kaupoille shoppaan tai antasin rahaa tyttärelleni että se pääsee shoppaan :)
muuta ei kyllä tuu mieleen :)

entäs mitä tekisit jos sun ja sun faijan osat vaihtuis??
älä tunnusta jos sattuu

mustaenkeli

jaa-a..no antaisin tyttärelleni eli mulle paljon rahaa :D, tekisin parempaa musaa,pienentäisin hervotonta kessiä ::),ajaisin autolla, hermoilisin vähemmän ja kaikkea muuta mukavaa! ;D

Sama kysymys seuraavalle?

Wirtabiuha

Juu, olette onneksi ajatelleet että äitinne varmasti (siis kun se olis sä...) ottaisi a, nenäkorun, b, antaisi sun lahjottaa ITSELLEEN rahaa ja näin päin pois mutta miten vaan... aivan sama! ;D

emmä tiiä...

Diggailetko David Bowiesta? -kannattais- ;)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Tottakai :) Ja todellakin kannaatta diggailla. Bowie on aivan mahtava biisintekijä.

Sama Bowie kysymys + milloin olet viimeksi käynyt hiihtämässä?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Kyllä Bowie on erittäinerittäin hyvää musaa :) Tykkäilen kovasti, levyjä vaan ei toistaseksi ole...
Mä hiihdin viimeks koulun liikkatunnilla viime maanantaina :D
On se vaa aina nii luksusta rämpiä metrin pitusilla lautalankuilla hiekkasia "latuja" pitkin :D :D Mummo itseasias pyys Paloheinään mua seuraks hiihtämään.. mutta, ehkä joku toinen kerta ;) ..ee onhan se hiihtäminen ihan kivaa, siis mökillä, missä on oikeesti lunta ja on pakko hiihtää ettei uppoa kaulaa myöten ;)

Omistatko nahkavaatteita?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Hassua että tulit kysyneeksi... :D:D

Kyllä mustanvihreänvalkoisen kirjavan nahkatakin... Kyllä on hieno! Yritän saada siitä kuvan!! ja laittaa nettiin... Uskon että teitä kaikkia kiinnostaa kovasti mun psykedeelinen nahkatakkini!... noh joo...

Omistatko nahka- tai PVC-muovi vaatteita?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Kyllä omistan.  :) Isän vanha nahkatakki, ruskee....

Tykkäätkö waltarista?  Ihanaa musiikkia korville.....Ah...!

emmi

waltari? ööh mikä se on? :)

onko mielestäsi uusi timo rautiainen vanhan toistoa??
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Enpä ole ajatellut, mutta nyt kun ajattelen niin... Joo! On se aika paljon... kaikki on jo sanottu, pitäisi luoda uutta (sanoi Kurt Cobain)...

Millon ostit viimeksi uudet verhot? Tai jotain muuta uutta huoneeseesi?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Verhot ovat itsetehdyt..... Mitäköhän mä olen ostanut uutta huoneeseeni?  ::) Tais olla yks levy....(jota mun ei olis kannattanu ostaa)

Ja välihuom. Tuohon Waltariin.
Se on bändi...vai oliko se ihan yksilö?  ::) Ööö...en muista. Ja hän oli muusikko, joka teki mahtavaa musiikkia. Ja sen musiikki on musta aika positiivista siinä mielessä, että hän tiesi ettei tulisi elämään enää kauan.  Se laulaja kuoli 28-vuotiaana syöpään.
Enpä tiedä oikeestaan muuta (vielä) hänen menneisyydestää, kun löysin tämän waltarin vasta äskettäin ystäväni kautta.

Mikä olisi tyhmin teko mitä kukaan voisi tehdä?

rautalintu

Ei ole sama kuin Kärtsy Hatakan Waltari. Onko tollasia Waltareita sitten enemmänkin?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.