vähän kieltämättä sylettää...

Aloittaja puska, marraskuu 30, 2003, 12:16:17

« edellinen - seuraava »

hande^

LainaaMä en ihte usko enää jumalaan. Mulla meni usko siinä vaiheessa ko mun elämä meni aivan vituilleen. siitä lähetään.
Miks mä uskosin enää mihinkään jos mua ei oo kukaan (jumala) auttanu sillon ko mä olisin sitä apua tarvinnut. Mua ei auttanu kukaan sillon ko eniten tahtoo kuolla. ja vielä tässä iässä.
Miks mä uskosin? Antakaa mulle syy!
Ja mullako ei ois oikeutta viettää joulua sen takia että mä en enää uskonu siihen että jumala on auttamassa niitä heikkoja. Niinkö???
Ainut mihin mä uskon enää on minä ihte.
Mutta eikö mulla tosiaan oo oikeutta?
Se on joulu ja se tunne siitä että mulla on edes jotakin.
Okei kokeillaan. Sittekö elämä potkii teitä niin lujasti päähän ettei enää usko edes huomiseen niin katotaan että onko teillä oikeutta niihin hetkiin jolloin tuntee olevansa jotakin.
-Amerika-

mäki aloin yhes mun elämän vaihees jollo kaikki oli päin persettä miettii et miks enää uskoo mihinkään ja et jos jumala on oikeesti olemas ni miks antaa tämmösen käydä... sillo äiskä sano mulle et ei jumala laittais kärsimyksii ihmisille jotka se tietäis et ei kestäis... se tietää et sä oot vahva... mut joo... en kyl ite usko enää jumalaan... ja Amerika toi sun viestis oli koskettava... voimaa sulle! 8)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

punainen

Mä uskon jumalaan.Mä haluan uskoa et tällä elämällä on joku pirun hyvä tarkoitus.Jos mä en uskois ei mua varmaan enää tän pallon päällä olis. Sillon kun on kärsimystä elämässä ja kysyy "miksi minä?" niin aattelen että siks just minä koska just mä oon vahva kestämään tän kaiken, joku toinen ei välttämättä selviytyis tästä. On se siltikin elämä epäreilua mut uskon et kaikelle löytyy selitys.

Mun on vaikee kuvitella et kukaan ihminen olis täysin ateisti,tai siinä tapauksessa hän todellakin elää siellä elämän pohjamudassa. Onhan sekin että uskoo itseensäkin uskoa johonkin?

Mä en muuten oikeen tykkää käyttää tota "jumala" sanaa...

puska

Olen samaa mieltä punaisen kanssa.
Pakko täällä on olla jokin korkeampi voima joka mietä ohjaa. Vai onko kaikki muka pelkkää sattumaa? Siihen en usko.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Mä olen smalla linjalla kuin punannen ja puska.   :)

blind_eye

Mäkin taidan olla. Vaikka en uskontoa lue...  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.