Vahvuudet ja heikkoudet

Aloittaja Lerppa, helmikuu 24, 2004, 08:18:41

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Yritän epätoivosesti elvyttää tätä foorumia ;)
Nojoo, kiinnostaa mua teidän vastaukset tähän aiheeseen muutenkin :)

Eli jokaisella on vahvuuksia ja heikkouksia, eli niitä asioita missä on hyvä ja sitten on niitä missä on erittäin huono.
Haluisin kuulla teidän vahvuuksista ja heikkouksista :)

Säännökset:
1§ Itsekehu täysin sallittu ;)
2§ Vastauksia "enolehyvämissään" ei sallita ;D Koska kaikki on aina vähintääkin vähän hyviä jossain.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

vik

#1
here we go.

the good stuff:
1. Olen hyvä tuhlaamaan rahani musiikkiin. (Josta tulee mieleeni jonkinasteinen "olen hyvä ihminen koska tosiaan ostan musiikkini enkä hae sitä käyttäen jotain p2p-roskaa kuten kazaata tai winmx:ä. En ryöstä artisteja.)
2. Juuri tällä hetkellä (ja yleisestikin..) olen hyvä välttelemään suurehkoa siivousproggista ja kahteen loppuviikosta pidettävään kokeeseen lukemista käyttäen aikani musiikin kuunteluun ja lotr-aiheisen (rps included..) fanficin lukemiseen.

the bad stuff:
1. Mulla on hitsin huono tasapaino.  ::)

Niin no niin. Ei mulla ole mitään superhyviä ominaisuuksia enkä tällä hetkellä jaksa huonojakaan listata. Kaiken kaikkiaan taidan olla harvinaisen keskiverto kovinkin monessa asiassa.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Lerppa

[poikkema]
*ensimmäinen aiheesta poikkeaminen, phahoitteluni*

Ai säkin luet fanficejä ;)

[/poikkeama]
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hande^

#3
hyvät jutskat:

1. mulla on iha HELVETIN hyvä musiikkimaku! ;D
2. oon aika rehellinen (juu,juu... ::))

huonot jutut:

1. mul on huono kunto ja oon liikas huono :-[
2. HELVETIN laiska

ei nyt jaksa muuta listaa tänne...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Vahvuuksia ovat ehkä... ::) Hyvä kuuntelija, jos jaksan ja viitsin teen kaiken mahdollisimman huolellisesti, olen hiljainen...,(en tiiä onko hyvä asia, muttaa.... ;D), tarpeeksi hyvä ihminen ja muita täntälläsiä. :)
Heikkoudet:
En oikein jaksa keskittyä oikeestaan mihinkään, kun olen nykyää, niin kauheen väsyny kellon ympäri, oon sairaan laiska, kouluhommat (kouluhommista en tajuu yhtään mitään nykyään. Kun suunnilleen nukun kaikki tunnit... ;D), ja muita tämäntapasii.

Mulla on kyllä muitakin vahvuuksia/heikkouksia...kai, kuin nuo, mutta päähän ei tule, kun ovat homehtuneet. :(

KristalliEnkeli

#5
+ :D

* Avuliaisuus
* Sosiaalisuus
* Luovuus
* Asioiden pohtiminen
* Kärsivällisyys

- :)

* Aikaansaamattomuus, jopa ajoittainen laiskuus
* Myöhästeleminen
* Eräänlainen ujous
* Agressiivisuus tietyissä tilanteissa
* Herkkyys masennukselle; herkkä "reagointi" ympäristöön
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

puska

Vahnvuuteni:
Osaan esittää kiinnostunutta asioista, vaikka jonkun selitys ei voisi minua vähempää kiinnostaa.
Olen myös aina iloinen, tai ainakin osaan esittää sitä vaikken sitä oikeasti olisikaan.
Pinnani on erittäin pitkä.

Heikkouteni:
Loukkaannun herkästä, vaikk sitä en myönnäkään.
Ujous joissain tilanteissa.
Saatan olla rasittava, esim kun en osaa olla hiljaa välttämättä silloin kuin pitäisi.


jne...
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

#7
Pitäsköhän munki... 8)

Vahvuutena pidän sitä että mulla on pitkä pinna (paitsi jos joku kehtaa väittää että en puhu totta... tai sanoo että en edes yritä, vaikka yritän täysillä.. ::) )
Jah... hmm... *mietintää* No, puhun vaan sillon kun mulla on asiaa (tietty poikkeuksiakin on), tosin joidenkin mielestä se on huono asia...

Sitten huonoihin...
Vaadin itseltäni ja kavereiltani liikaa.
En osaa puhua. Se ärsyttää mua hirveästi.

*muoks*
Tulipa tossa mieleen, kun luin noita muita, että en ole koskaan riidellyt kenenkään kanssa... (paitsi tietty veljelle oon huutanut joskus mutta...) Mä inhoan riitelyä ja yritänkin siis välttää sitä :)
Tää kuullostaa varmasti tosi tekopyhältä, mutta mun on todella vaikea ees sanoa kenellekään mitään pahaa. Tosin joskus on vaan "pakko".  ::)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza01

mun heikkoudet on..
*puhelimessa puhuminen
*lintsaaminen
*ämmä :(

vahvuudet
*musiikki.
*saan kavereita helposti
*en pelkää nolaavani itseäni. .[nolannu jo NIIN monesti. ;D]

ei nyt tähän aikaan aamusta oikeen keksi mitään.  :-/  lisää tulee ku heräilee
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Pitää sanoo, että mulla on aika samanlaiset juttuij tossa, kuin lerpalla. Kaikki ei mene yhteen, mutta...
 ::)

Vilkku


Tämä on aika kiva aihe, oon paljon miettinyt tähän vastausta.

Vahvuuksiani :
* Pitkä pinna, varsinkin lasten kanssa.
* Olen aika iloinen. Pidän itseäni hyvänä asiakaspalvelijana vaikken siitä työstä pidäkään. Tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa.
* Olen hyvä kuuntelija.
* Olen aika taiteellinen. Kirjotan, maalaan ja soitan pianoa ja laulan. Tavallaan harmittaa se, että mitään niistä en tee todella hyvin, mutta kaikista nautin ja se riittää.

Heikkouksiani :
* Pelkään kaikkea uutta. Tarvitsen potkua takamukselle kokeillakseni uusia asioita. En muutenkaan helposti suostu kohtaamaan pelkojani. Olen mielummin sellainen siili, pysyn kuoressani.
* Kysykää keneltä tahansa mun läheiseltä mun huonointa ominaisuutta, kokemuksesta tiedän, että kaikki vastaa saman. Itsepäisyys. Nostaa edelleen välillä päätään tosi ilkeästi, oon aina ollut todella itsepäinen.
* Otan asioita usein liian henkilökohtaisesti.
* En aina sano, jos joku painaa mieltäni. Musta pitää usein puristaa tietoja.

Ja sitten viimeinen, se on minusta lähinnä vahvuus mutta siinä on myös heikkouden piirteitä, se on herkkyys. Pidän todella positiivisena sitä että olen herkkä ja tunnen todella vahvasti, mutta se menee helposti yli. Olen aika masennusherkkä. Itken paljon, mutta sekin on usein hyvin positiivista.
[ -You should see my scars- ]

punainen

+ Luovuus.(Oon huono keksiin mitään uutta,mut silloin kun keksin ja saan käyttää taiteellisia kykyjäni haluamallani tavalla se on menoo...)
+ Musiikkiteollisuus kiittää.(Kaikki mikä tulee menee artistien,levy-yhtiöiden,keikkajärjestäjien sun muiden pussiin.)
+Ystävä.(En oo koskaan vihannu tai ollu riidoissa kenenkään ihmisen kaa,paitsi tietty hetkittäin mut tuskin viikkoo kauemmin koskaan.Mä vaan haluun olla vilpittömästi niin monelle ystävä kuin voi.)
+Pystyy elään halutessaan täysin jossain mielikuvitusmaailmassaan. (Mä en tiedä onks tää hyvä vai huono asia.... ::))
+Hyvä maku kaikkien asioiden suhteen  ;)

-Ei verbaalisia lahjoja.(Siks oon niin hiljanen,en siks ettenkä haluais puhua tai mul ei olis mitään sanottavaa,vaan yksinkertaisesti mun on käsittämättömäm vaikee löytää oikeita sanoja.Siks Toni W vie kyvyillään  meitsiltä jalat alta...)
-Laiska.
-Ylimielinen.(Äiti sanoo et osaan olla...)
-Huono urheilemaan.
-Musiikkinarkkari.

Niinkuin Vilkulla mulla vahvin luonteenpiirteeni on yliherkkyys. Vaikee tosiaan sanoo onko se hyvä vai huono.Toisaalta herkkyyden ansiosta tuntee todella elävänsä ja tuntevansa joka päivä ja pystyy nauttiii pienistäkin iloista, mut yhtä lailla tulee ottaneensa nokkiinsa ja itkettyä itsensä uneen täysin turhista asioista...

*tuuli

+

piirtäminen
nauraminen ;D
viulun soitto ( paitsi jos soiton-opelta kysytään )
lumilautailu ( ainakin jossain määrin )
uiminen ( paitsi jos muihin seuramme uimareihin vertaa )
laulaminen


miinukset tulee joskus myöhemmin

Silti_Onnellinen

+sekoilu
+hymyily
+välittäminen
+luotettavuus

-huono muisti, jos pitäis esim. laittaa sauna päälle tai saatan unohtaa ruuat pöytään ja sit ne on iha lämpimii  ::) saan kuulla siitä usein talomme johtohenkilöiltä..
-laiskuus
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

blind_eye

#14
+
iloinen
seko
luotettava
ystävällinen
rakastaa urheilua (mielipidekysymys)
rakastaa myös musiikkia (mielipidekysymys)

-
e-rittäin laiska!!
huono muisti (haittaa erityisesti koulutyöskentelyä  ;D)

ainaski noi  :D


(hui!! killer member  :D)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.