Digikamera

Aloittaja peppi, tammikuu 23, 2004, 04:58:13

« edellinen - seuraava »

jouhu

No, ehkä täytyy uskoo, että se on helppokäyttönen. Mutta en pystyis hankkii, kun ne todellakin ovat ihan älyttömän kalliita. Toisaalta voishan sitä ruveta säästää..

puska

niin, mutta kyllä sitä minulla ainakin on paljon parempiakin kohteita, mihin rahaa voisi tuhlata... en minä ainakaan tuollaisella omalla tekisi yhtään mitään. ja voihan sitä porukoilta pyydellä vaikka kamerapuhelinta. kyllä silläkin saisi leikkiä ihan tarpeeksi.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

*tuuli

jouhu-> ei ne edes loppujen lopuks ole kalliita... tai noh, jotkut maksaa tyyliin 800 euroa, mutta vaikka 300 eurolla saa ihan hyvä kuntosen ja kelvollisen... tai vielä halvemmalla. me esimerkiks ostettiin äitin kanssa 400 euron kamera puokkiin.  ;)

salza01

mä en tykkää kamerapuhelimista. tästä on kyllä jo keskusteltu,mut oli kyllä ihan pakko huomauttaa..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

vik

Kyllä ne opiskelijan budjetille melko kalliita ovatten. Kamerapuhelinta en koskaan ole edes nähnyt mutta tuskin niillä kovinkaan laadukasta kuvaa saa, itse ainakin haluan suht kunnollisen optiikan omaani jotta siitä sitten jotain hyötyäkin on.

Muutakin säästettävää kyllä, reilimatkaa festareita kannettavaa cd-soitinta stereoita.  :-[ Materialistinen elämä on hiton hankalaa.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

*tuuli

kamerapuhelimet on varmaan tosi helppoja. sitä paitsi ne ei oo reiluja! -> joku saattaa ottaa susta salaa kuvan ja laittaa nettiin.  :P

puska

Tuuli-> Niinpä!

Kamerapuhelimella saa ihan hyviä kuvia. Parhaimmillaan ne ovat katseltaessa ruudulta. Mutta jos niitä haluaa suurentaa tietokoneella, niin sitä ei kovin paljoa kärsi tehdä, kun kuvanlaatu kärsii.... Tai, tämäkin tietysti riippuu kameran puhelimen/kameran laadusta.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

*tuuli

niin, mut ei ne kamerakännykät edes kauheen nättejä oo... musta

PahaPahaAsia

mitä nyt olen kamerapuhelimen kuvia nähnyt,niin eipä ne hirveen hyviä ole.tai ainakin niissä pitää olla ihan paikallaan että tulee tarkka kuva

*tuuli

aivan, eihän yhteen kännykkään kaikkea mahdu  :P  

mut on se joillekin köyhille opiskelijoille ihan kätevä, kun ei tarvitse hankkia sekä kännykkää että kameraa vaan voi hankkia kamerakännykän ;D ( ! )

blind_eye

vaude, sinähän sen sanoit, nero!!  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Lainaajouhu-> ei ne edes loppujen lopuks ole kalliita... tai noh, jotkut maksaa tyyliin 800 euroa, mutta vaikka 300 eurolla saa ihan hyvä kuntosen ja kelvollisen... tai vielä halvemmalla. me esimerkiks ostettiin äitin kanssa 400 euron kamera puokkiin.  ;)

Aijjaa...  :o Jaa... no..
Kännykamerat on varmasti epäkäytännöllisiä... Mä luulen. Mä en haluais sellasta.

*tuuli

ja rumia... ja kalliita... ja vaikka mitä.  :)

Wirtabiuha

Kyllä kristalla on paras "puhelin" mitä löytyy...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

LainaaKyllä kristalla on paras "puhelin" mitä löytyy...

*köhköh* on juu paras "puhelin"...mut hei, eikös se ole pääasia, että toimii :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.