-Ajatuksia-ajatuksia-ajatuksia-

Aloittaja Lerppa, tammikuu 19, 2004, 09:22:23

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Onko Sinun "allekirjoituksellasi" jokin merkitys Sinulle, jonka haluaisit jakaa meidän kaikkien kanssa?
Koska allekirjoitukset tuppaavat myös vaihtumaan aika usein, niin kannattaa laittaa myös se itse kirjoitus tähän :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hande^

*mä haluun vaan rakastaa enkä ketään vihata jos se ei kelpaa niin antakaa mun olla*
mä vaa yksinkertasesti tykkään tost pätkäst lausetta... ja kyl jotku kaveritki on sanonu et oon tosi sosiaalinen ja ilonen, mut ken tietää...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

vik

Ei.
Mitä nyt sen verran että bändi liittyy, taisin kyseisellä kirjoitushetkellä kyseistä kappaletta kuunnella ja siksi, laiska ja mielikuvitukseton kun olen.
Ei ole suosikkibiisi eikä varsinkaan suosikkilevy, saati sitten siis itse kynäilemäni.

Voisi kai vaihtaa joskus mutta väliäkös tuolla.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Lerppa

#3
Mä löydän itteni kaikista (n. kahta lukuunottamatta) Apiksen biiseistä, ainakin parista lauseesta per biisi :)

Liian paljon paskaa sitä aina joutuu nielemään
Liian monta kertaa täytyy turhaan yrittää


Toi vaan kuvaa hyvin.  :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jousku

Oltiin kaverin kaa tekee pullataikinaa ja siihen piti laittaa suolaa ja mehän laitettiin vahingossa suurinosa purkista siihen ja opekin tuli maistelee sitä ja ilme oli näkemisen arvoinen.  ;D Olisi pitänyt uskoa Tonia "älä tee sitä taikinaa..." Siitä tuo "allekirjoitus". :)
Toisaalta voisihna ton vaihataa nytten johonkin toiseen.

jousku

Ja mähän olen siis jouhu oikeasti.  :)

puska

#6
minun allekirjoitukseni ei ole lainausta keneltäkään, vaan ihan omani.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

nohnoh... maailmanpyörä on a, niin ihana biisi ja b, Kirottujen nauru todellakin kuuluu aina välillä kovenpaa kuin mikään muu... tosta toisesta kipu on ystävä mä olen jo joskus puhunut---
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

blind_eye

...tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa...
noh toihan on aika totta, ja minä pidän hirveästi japa-japa-jaa:sta :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

emmi*

mä en oikeen tiiä, mulle vaan tuli se mieleen ja ku mä oon punapää :)
eli siis mullahan on et "punapäät ei pääse taivaaseen"

salza01

tää nyt vaa oli semmone kivan kuulonen.. ei oo siis mitää tunnesidettä tähän.. viimeksi ku oli "ei oven takana sinua odota, iloinen ystävä kädessään kukkia. ei oven takana sinua odota llämmintä syliä-ilman nauloja" ni seki vaa oli niinku asiat on mun kohalla ja kolahti. mutta vois kai tän taas vaihtaa ku jaksaa..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Mä haluaisisn vaihtaas tota, mutta en tiiä mihin.  :-/

En ole narsisti eikä minun allekirjoituksella ole muuta tarkoitusta kuin kertoa ihmisille nimeni. Olipas taas mielenkiintoinen ja AJATUKSIA herättävä keskustelunaihe.

Lerppa

#13
Enpä minä nimeä tarkoittanutkaan, vaan ALLEKIRJOITUSTA, eli tekstiä joka on joka viestin lopussa. (jäsenillä)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu




Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.